• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

بیت کوین، اتریوم و XRP؛ سه تفنگدار بازار ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 30039
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۴۰
بیت کوین، اتریوم و XRP؛  سه تفنگدار بازار ارزهای دیجیتال

اکو ایران: با افزایش احتمال تایید نهایی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین با قیمت نقدی، بازار ارزهای دیجیتال وارد روند صعودی دیگری شده است.

به گزارش اخبار اقتصادی، این احتمال وجود دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده 12 برنامه نرم افزاری مربوط به صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را در مدت هشت روز تایید کند.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگران بلومبرگ اعلام کردند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می تواند از 18 تا 26 نوامبر مجوز استفاده از این نرم افزار را صادر کند، اما در عین حال این احتمال وجود دارد.

یکی از تحلیلگران بلومبرگ در توییتی نوشت: “ما فکر می کنیم 90 درصد احتمال تایید نرم افزار صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین با قیمت نقدی قبل از 20 دسامبر وجود دارد. اما اگر قبلا این اتفاق بیفتد، ما وارد دوره ای خواهیم شد که “همه این نرم افزارها خواهند بود. یکباره تایید شد.»

تایید نرم افزار فوق الذکر اجازه ورود مستقیم سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال را می دهد. کارشناسان پیش بینی کرده اند که در صورت نهایی شدن وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین، حداقل یک تریلیون دلار سرمایه جدید وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

فوربس همچنین در گزارشی اعلام کرد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مهم از جمله اتریوم و XRP (XRP) طی هفت روز گذشته با افزایش مجدد قیمت همراه بوده اند.

امید به تایید صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین با قیمت لحظه ای باعث شده است که قیمت این ارز دیجیتال برای اولین بار در 18 ماه گذشته از مرز 37000 دلار فراتر رود و برای اولین بار از ماه می 2022، بیت کوین بازگشته است. بازار. جاده منتهی به کانال باید 40 هزار دلار باشد. سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و XRP از ژانویه سال جاری در مجموع 600 میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کرده اند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (19 نوامبر) از 36347 دلار به 37440 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۳۷۲۶۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این ارز دیجیتال بیش از 890 دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های بیت کوین در 24 ساعت گذشته 24 میلیارد و 29 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 8 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2680 دلار به 2135 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت 23:00 به وقت ایران با قیمتی بیش از 2900 دلار معامله می شود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 90 دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در 24 ساعت گذشته 18 میلیارد و 88 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از 15 درصد رشد داشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30039

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.