• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

برنامه قطع برق را اعلام کنید!

  • کد خبر : 43545
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
برنامه قطع برق را اعلام کنید!

به گزارش اخبار اقتصادی، صبح زود بیدار شدم تا پسرم را به مهدکودک ببرم و خودم بروم سر کار، اما ساعت 7 بدون هشدار برق من قطع شد، نه آسانسور کار کرد و نه توانستم سوار اتوبوس شوم صبح زود رفتم.» کرکره را روی در مغازه بلند کردم و شروع به کار کردم، اما ندیدم که بالا می رود، نگاهی به اطراف انداختم و دیدم برق است «اینها فقط دو تا از آن هستند. صدها مشکل ناشی از قطعی برق برای خانواده ها.

وجه اشتراک درخواست های مردم از وزارت نیرو اعلام زمان بندی قطعی برق است تا مردم با برنامه ریزی قبلی کار خود را انجام دهند.

قطعی برق همچنین بر مشکلات دیگری مانند کمبود آب در ساختمان‌های بلند، قطعی آسانسور، خرابی کرکره‌های برقی در منازل و سایر مشکلاتی که زندگی مردم را مختل می‌کند، تأثیر می‌گذارد.

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعلام نشدن طرح قطع برق گلایه کرده بود و گفته بود قطعی برق بدون اطلاع قبلی می تواند عواقب مختلفی از جمله محبوس شدن در آسانسور، اختلال در تردد در تقاطع ها، آسیب به لوازم الکترونیکی و برقی، آسیب به واحدهای تجاری، نانوایی ها، مواد. دارای مکان های غذایی، کشاورزی و صنعتی می باشد.

امام جمعه یکی از شهرستان های استان کرمان روز گذشته به خسارت های ناشی از قطعی برق در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: کمبود برق را قبول داریم اما قطعی برق باید با اطلاع قبلی انجام شود.

سایر مدیران استانی کشور نیز از این موضوع گلایه داشتند.

اکنون که به دلیل کمبود برق، مصرف زیاد برق و کاهش بار شبکه باید شاهد قطعی برق ساعتی در کشور باشیم، لازم است برای جلوگیری از بروز مشکل، طرح قطعی برق را اعلام و منتشر کنیم تا مردم با پیشبرد کار خود را انجام دهند. برنامه ریزی کنید و تعجب نکنید

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43545

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.