• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

بررسی 3 طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 خراسان رضوی

  • کد خبر : 30553
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
بررسی 3 طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 خراسان رضوی

به گزارش اخبار اقتصادی – مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طرح های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن مربوط به 3 شهر، در کمیسیون ماده 5 این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش سرویس اقتصادی آریا(خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه کمیسیون ماده 5 که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: 3 طرح تفکیکی اراضی 10 هکتاری دولت آباد، 18 هکتاری سید آباد کدکن، 5.9 هکتاری کلات بررسی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در مجموع از طرح های مطرح شده طرح دولت آباد و کدکن مصوب و کلات جهت تکمیل و بررسی مجدد ارسال شد.

داعی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط مشاور طرح ارایه و قبل از طرح در کمیسیون ماده 5 در کمیته های فنی جانبی بررسی شده است، افزود: پیگیری سریع فرایندهای نهضت ملی مسکن مربوط به کمیسیون ماده 5 جز اولویت ها است و این موارد هم از نظر تسریع در بررسی به لحاظ کیفی و کمی مورد توجه اعضای کمیسیون است.

وی تاکید کرد: در کمیسیون فنی استان مباحث نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده 5 استان، قرار دارد.

منبع آریا نیوز

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30553

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.