• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

بخشنامه بانک مرکزی برای زائران اربعین: افزایش سقف برداشت در دستگاه های خودپرداز مرزی.

  • کد خبر : 42323
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
بخشنامه بانک مرکزی برای زائران اربعین: افزایش سقف برداشت در دستگاه های خودپرداز مرزی.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، برداشت روزانه وجه نقد از دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار به صورت درون بانکی و سریع در مسیر تردد زائران و پایانه های معابر مرزی در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و تمامی نقاط مرزی با کشور عراق از 25 مرداد تا 25 شهریور ماه سال جاری به یک میلیون تومب افزایش یافت.

اخبار اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در بخشنامه شماره 03.105393 مورخ 19 مردادماه این بانک، تاکید شده است که بانک ها با توجه به فرارسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ع) و لزوم ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی ضمن انجام اقدامات لازم در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات در شعب و پیشخوان های کشیک در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و تمامی نقاط مرزی با کشور عراق. ، از 16 آگوست شروع می شود. 1403 مورخ 25 شهریور ماه سال جاری، مربوط به آماده سازی اقدامات فنی لازم در سوئیچ صادرکننده آن بانک، به منظور افزایش سقف روزانه برداشت نقدی در دستگاه های خودپرداز (اکسپرس و بانکی) تا سقف یک میلیون تومان معادل 10,000,000 ریال.

همچنین شبکه بانکی موظف است امکان برداشت وجه نقد به ازای هر تراکنش را تا سقف 10.000.000 ریال (معادل یک میلیون تومان) در دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار آن بانک واقع در مسیر زائران و پایانه های مرزی در فوق الذکر فراهم کند. استان ها . (به سرعت و در داخل بانک)، اقدام و با توجه به میزان تقاضای زائران، نسبت به تهیه اسکناس و چک های ایرانی لازم با همکاری اداره انتشار اسکناس و خزانه و وجه مناسب وی اقدام لازم را انجام دهد. دستگاه های مورد نظر

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42323

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.