• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

  • کد خبر : 38839
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به گفته تکنسین های بازار، روز دوشنبه 41 میلیون تومان برای ارز مهم است و در صورت ماندگاری احتمال رسیدن آن به نیم کانال مذکور وجود دارد. در غیر این صورت در صورت تثبیت کف این مرز، در مرحله اول امکان بازگشت به وسط کانال 40 میلیون تومانی و در مرحله دوم به انتهای کانال مذکور وجود خواهد داشت.

اخبار اقتصادی، در معاملات نقدی روز گذشته بازار سکه شاهد قدرت گیری جناح نزولی بود. بر این اساس قیمت سکه امامی در سایت طلا و جواهر ایران به 40 میلیون و 900 هزار تومان کاهش یافت. البته در ساعات گذشته معاملات نقدی این فلز گرانبهای ملی با 700 هزار تومان ارزان‌تر از سه روز گذشته، حدود 41 میلیون و 100 هزار تومان بسته شد. البته یکشنبه شب عده کمی حاضر به خرید سکه پشت خط بودند و این فلز زرد حدود 41 میلیون تومان معامله شد.

کاهش قیمت سکه امامی به این دلیل است که به گفته دلالان، بازار بزرگ طلای تهران در دو روز گذشته شاهد تعطیلی طلافروشان بوده است. نظام بازرگانی و قانون جدید مالیاتی وضع شده بر معاملات طلا و همچنین الزام به صدور صورتحساب الکترونیکی از جمله عواملی است که باعث شده فعالان این حوزه از روز دوشنبه در شهرهای اصفهان و تبریز و از دوشنبه در تهران اعتصاب کنند. . سهشنبه.

سامانه جامع تجارت مربوط به ثبت سفارش کالا و به منظور تسریع در امور صادرات و واردات می باشد. این سیستم نوعی رابط بین کارآفرینان و کارآفرینان با نهادهای ذیربط برای انجام تجارت بین المللی و تسریع در تجارت است. بخشی از این سامانه ضوابط خاصی را برای گروه کالایی فلزات و سنگ های قیمتی و صورتحساب الکترونیکی از طریق سامانه مودیان در نظر گرفته است تا صنف طلافروشان مجبور به ثبت اطلاعات خود در آن نباشد.

در این شرایط قیمت طلای 18 عیار حدود 3 میلیون و 366 هزار و 800 تومان معامله شد که نسبت به سه روز گذشته 92 هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 27 اردیبهشت

فعالان بازار می گویند قیمت ها به خط حمایت رسیده اند اما به دلیل شرایط فعلی قدرت کافی برای افزایش ندارند. به گفته آنها، در صورت تثبیت بازار ارز و ارز زیر سقف حمایتی، قیمت دلار و ارزها در سال 1403 به سمت پایین‌های جدید حرکت خواهند کرد.

به گفته تکنسین های بازار، 41 میلیون برای سکه در روز دوشنبه مهم است و در صورت ماندگاری، احتمال رسیدن به نیم کانال مذکور وجود دارد. در غیر این صورت در صورت تثبیت کف این مرز، در مرحله اول امکان بازگشت به وسط کانال 40 میلیون تومانی و در مرحله دوم به انتهای کانال مذکور وجود خواهد داشت.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38839

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.