• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

اولین جشنواره عکاسی بهمن 1402

  • کد خبر : 31823
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
اولین جشنواره عکاسی بهمن 1402

اکو ایران: اولین جشنواره عکاسی معدن پس از یک سال تعویق در نیمه اول بهمن ماه 1402 برگزار می شود. به مناسبت بزرگداشت این جشنواره فراخوان عکاسان نیز آغاز شده است.

اخبار اقتصادی، اولین جشنواره عکاسی معدن با حمایت خانه معدن ایران به عنوان جامع ترین سازمان معدنی در بخش خصوصی ایران برگزار می شود. سال گذشته تیم برگزار کننده این جشنواره تصمیم به به تعویق انداختن آن به مدت یک سال گرفتند. سعید عامری دبیر جشنواره عکاسی معدن درباره این جشنواره گفت: اکنون با هماهنگی و تصویب شورای سیاسی تصمیم گرفته شده تا این جشنواره منتشر و برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره نشان دادن توانمندی ها و چالش های پیش رو در راستای چشم انداز معادن ایران در سال 2030 و توسعه پایدار معادن از منظر فرهنگی و هنری است.

عامری به هشت محور این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره در دو بخش عکاسی مستند (تک عکس و مجموعه) و خلاقانه (فتومونتاژ) برگزار می شود.

وی از عکاسان خواست برای دریافت دعوت نامه، ارسال عکس و اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.madanpix.ir مراجعه کنند. لازم به یادآوری است که اولین جشنواره عکاسی معدن ایران با همکاری سایت www.1pix.ir و در همین سایت برگزار می شود.

نمایشگاه آثار این جشنواره از ششم تا شانزدهم بهمن ماه 1402 در گالری تابستانی خانه هنرمندان ایران برپاست و برگزیدگان این جشنواره طی مراسمی مشخص خواهند شد.

دبیر اولین جشنواره ملی عکاسی معدن، ساعد نیک ذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی را به عنوان داور و محمدرضا بهرامان را به عنوان داور کارشناس این جشنواره منصوب کرد.

ساعد نیک ذات در سال 1342 در بوشهر به دنیا آمد. وی ریاست انجمن عکاسان ایران تا سال 1371، عضویت در انجمن مدیران عکاسی ایران، استاد دوره های عکاسی و فیلمبرداری در دانشگاه ها از جمله دوره های آموزشی هنری وی است.

ساتیار امامی در سال 1354 در بندرگز به دنیا آمد. او فتوژورنالیست و عکاس مستند، ویرایشگر سابق عکس روزنامه های کارگران، همشهری، جام جم و مدیر گتی ایماژ است.

آرش حمیدی در سال 1362 در بیرجند به دنیا آمد. مدرس و کارشناس ارشد پژوهش هنری داور و برگزیده جشنواره های داخلی و خارجی بوده است.

محمدرضا بهرامان در سال 1328 در تهران به دنیا آمد. وی رئیس هیئت مدیره خانه معدن ایران، عضو سابق هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران و عضویت در هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، ایران و فارس و همچنین مدیر مسئول از مجله سنگ و معدن.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31823

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.