• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10

الگوی مدیریت جهادی و انقلابی حلال مشکلات اقتصادی است/ بهترین الگوی حکمرانی اقتصادی، اقتصاد مردمی است

  • کد خبر : 18780
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
الگوی مدیریت جهادی و انقلابی حلال مشکلات اقتصادی است/ بهترین الگوی حکمرانی اقتصادی، اقتصاد مردمی است

امین شکری رئیس شورای عالی کارآفرینان در همایش پیشکسوتان صنعت و اقتصاد ملی در مرکز همایش های صدا و سیما گفت: در سال های اخیر با تحریم های اقتصادی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر و بیشتر شده است. شدیدتر، مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و بیانیه خود گام دوم انقلاب را مطرح کردند و آن را روشی مهم و مناسب برای تغییر حرکت اقتصادی کشور برای عبور از این فشارها و خنثی کردن تحریم ها خواندند.

به گزارش اخبار اقتصادی، امین شکری رئیس شورای عالی کارآفرینان در همایش پیشگامان اقتصاد و صنعت ملی در مرکز همایش های صدا و سیما گفت: در سال های اخیر و با تشدید تحریم های اقتصادی از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری در این گفتگو به اقتصاد مقاومتی و اعلام گام دوم انقلاب اشاره کردند و آن را روشی مهم و مناسب برای تغییر مسیر کشور خواندند. حرکت اقتصادی برای غلبه بر این فشارها و خنثی کردن تحریم ها. اقتصاد مقاومتی در واقع یک الگوی بومی برای حل مشکلات اقتصادی کشور مبتنی بر مشارکت مردمی است که بر اساس آن نظام اقتصادی کشور با هدف ایجاد ثبات و ثبات در اقتصاد اصلاح و متحول می شود. مهم با اصلاح الگوی حکمرانی اقتصادی کشور و نیز چشم انداز عینی، فرصت ها و ظرفیت های کشور در عرصه های مختلف چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی محقق می شود. علاوه بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی اصل 44 و نیز تاکید صریح بر مردمی شدن اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت فراوان حضور و ضرورت مشارکت گسترده مردم نقش در اقتصاد امری مهم که هنوز در عرصه عمل محقق نشده است و مستلزم تحول در نظام حکمرانی اقتصادی و تحقق حکمرانی اقتصادی مردمی و مدیریت انقلابی و جهادی در عرصه اقتصادی است.

رئیس شورای عالی کارآفرینان گفت: به صراحت می گویم که اگر امروز با چالش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه هستیم و سرمایه اجتماعی که جزء ثروت ملی محسوب می شود، آسیب دیده است، دلیل اصلی این امر فاصله گرفتن با تفکر و الگوی مدیریتی که همان مدیریت انقلابی و جهادی است در عرصه های مختلف کشور تحول آفرین است.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=18780

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.