• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

افزایش سقف برداشت روزانه وجه نقد در دستگاه های خودپرداز در 5 استان مرزی

  • کد خبر : 23519
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۱۶
افزایش سقف برداشت روزانه وجه نقد در دستگاه های خودپرداز در 5 استان مرزی

به گزارش اخبار اقتصادی: سقف برداشت روزانه وجه نقد از دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار در 5 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و تمامی نقاط مرزی با کشور عراق از اول تا 25 شهریور ماه سال 1402 در داخل بانک به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش شفقنا اخمی به نقل از تسنیم، مصطفی قمری وفا; مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با توجه به فرارسیدن مراسم اربعین حسینی و لزوم ارائه خدمات بهتر به زائران محترم، بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی اعلام کرد که ضمن انجام اقدامات لازم. اقدامات برای ارتقای کمی و کیفی خدمات در شعب و پیشخوان های سپاه در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق در ارتباط با تهیه اقدامات فنی لازم برای افزایش روزانه سقف برداشت وجه نقد بانک های ثابت و دستگاه های خودپرداز سیار بانک «سرفا» واقع در مسیر زائران و پایانه های مرزی در استان های مذکور تا سقف مبلغ 5 میلیون ریال در روز از تاریخ 1 تا 25 شهریور ماه به صورت بانکی و سریع.

قمری وفا افزود: بانک ها موظفند با توجه به تعداد زائران در مراسم آتی نسبت به تهیه اسکناس و چک ایرانی و پول کافی برای دستگاه های مورد نظر در موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در پایان تاکید کرد: فعالیت پنجره های جدید موبایل/موقت منوط به اخذ تاییدیه های امنیتی و حفاظتی فرجا خواهد بود.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=23519

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.