به گزارش اخبار اقتصادی، حجم تراکنش‌های بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۶ میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل ۷۸ درصد (هفتاد و هشتصد درصد) کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در این شنبه از 1628 دلار و 11 سنت به 1644 دلار و 63 سنت در نوسان بود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این ارز دیجیتال حدود 13 دلار افزایش یافته است.

حجم معاملات اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 میلیارد و 63 میلیون دلار و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 75/. درصد (هفتاد و پانصد درصد) کاهش یافته است.

از سوی دیگر، یک ارز رمزپایه به نام «سایبر» از «شبکه اجتماعی Web3» (Web3) شرکت CyberConnect توجه علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این ارز دیجیتال سایبری که ارزش بازار آن 113 میلیون دلار است، در هفته گذشته بیش از دو برابر شده است و یکی از بزرگترین جهش‌های قیمتی را در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

علاوه بر این، روز جمعه (10 سپتامبر) تنها در 24 ساعت حدود 225 میلیون دلار ارز دیجیتال سایبری معامله شد که در مقایسه با 6 سپتامبر، حجم معاملات این ارز دیجیتال تقریباً 10 برابر شده است. حجم معاملات سایبری در 6 سپتامبر 30 میلیون دلار بوده است.

با این حال، این نگرانی وجود دارد که فضای مجازی نیز به سرنوشت شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Friend.Tech دچار شود. پلتفرمی که اخیراً تنها در سه هفته 95 درصد کاهش درآمد را تجربه کرده است.