به گزارش اخبار اقتصادی، بیش از 5 ماه می گذرد. دولت رئیس جمهور رسما با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بر سر انتخاب حسین سله ورزی به ریاست اتاق ایران درگیر است.

مرحله اول این مبارزه برای برگزاری جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بود. جلسه ای که پس از 5 ماه برگزار شد سرانجام در اول آبان ماه برگزار شد و نتیجه آن به گفته مقامات دولتی مشخص شد.

در مرحله دوم این درگیری که بلافاصله پس از تشکیل جلسه شورای عالی نظارت بر مجلس آغاز شد. دولت و اتاق بر سر نتیجه این جلسه اختلاف داشتند. دولت ها گفتند که در شورا اعضای شورا به حذف سلاح ها رای دادند. اما اتاق و شخص اسلحه اعلام کردند که این درست نیست.

اکنون در مرحله سوم این درگیری، وزارت امنیت اعلام می کند که مصوبه این شورا به اتاق ایران ابلاغ شده است. اما وی به مجلس ایران تاکید کرد که مجلس هیچ مصوبه ای از شورا دریافت نکرده است. اتاق ایران حتی امروز (19 آبان) رسما اعلام کرد: پیرو اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها به نقل از وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ابلاغ صورتجلسه – با محتوای نامعلوم احتمالاً با تنظیم تا جلسه خارج از کشور و با امضای دستی – شورای عالی نظارت اتاق ایران هنوز هیچ صورتجلسه ای را تا ساعت 15 به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تحویل یا ابلاغ نکرده است. چهارشنبه 10 آبان.