• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

اتریوم در آستانه سقوط در برابر بیت کوین؟

  • کد خبر : 44205
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
اتریوم در آستانه سقوط در برابر بیت کوین؟

اکوایران: قیمت اتریوم در برابر بیت کوین به پایین ترین سطح در 42 ماه گذشته رسیده است و همین موضوع نگرانی هایی را در مورد ادامه روند قیمت اتریوم ایجاد کرده است.

اخبار اقتصادی، قیمت اتریوم به ویژه در مقایسه با بیت کوین همچنان با چالش هایی مواجه است و ممکن است کاهش بیشتری را تجربه کند.

به گزارش کوین تلگراف، سهم بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال به 58 درصد افزایش یافته و قیمت اتریوم در برابر بیت کوین به پایین ترین سطح در 42 ماه گذشته رسیده است و این وضعیت آخرین بار در سال 2021 مشاهده شده است. الکس تورن، برای پیش بینی اینکه اتریوم ممکن است با کاهش بیشتر قیمت مواجه شود.

فرد کروگر، یک سرمایه گذار مشهور، هشدار داده است که اتریوم ممکن است در برابر بیت کوین سقوط کند. او همچنین خاطرنشان کرد که صندوق‌های قابل معامله در مبادلات مرتبط با اتریوم (ETF) شاهد خروج سرمایه قابل توجهی بوده‌اند که به عملکرد ضعیف قیمت این ارز دیجیتال کمک کرده است. ETFهای اتریوم مستقر در ایالات متحده دارای خروجی خالص 581 میلیون دلاری بوده اند که از این میان ETF اتریوم خاکستری به تنهایی مسئول 2.7 میلیارد دلار خروجی بوده است.

با وجود این چالش ها، برخی از تحلیلگران معتقدند که قیمت اتریوم به کف رسیده است. بر اساس روندهای تاریخی، تحلیلگرانی مانند Anbessa و Hedgex پیش بینی می کنند که کاهش اتریوم در برابر بیت کوین ممکن است منجر به بهبودی شود. آنها خاطرنشان می کنند که اتریوم در حال حاضر بیش از حد فروخته شده است، که می تواند نشانه ای از بازگشت قیمت در آینده باشد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (26 سپتامبر) بین 57527 تا 59204 دلار بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:07 به وقت ایران با قیمت 57964 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 2 هزار دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 52.33 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 2 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2254 دلار به 2334 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:07 به وقت ایران به قیمت 2288 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 82.17 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 2 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44205

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.