• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

آیا ارزهای دیجیتال بازار طلا را کنترل می کنند؟

  • کد خبر : 38983
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
آیا ارزهای دیجیتال بازار طلا را کنترل می کنند؟

صندوق بین المللی پول نرخ بیکاری و تورم را برای کاهش در سال 2024 بیش از حد برآورد کرده است. روند نزولی که در آن نرخ بیکاری باعث تقویت بازار کار می شود.

طلا به وضعیت اقتصاد جهانی بستگی دارد. بسیاری از دولت ها ارز خود را بر اساس فلزات گرانبها قرار می دهند. اخیراً با رشد نرخ جهانی طلا، بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین شروع به رشد کرد. یکی از ابزارهایی که ایالات متحده از آن برای جلوگیری از روی آوردن سرمایه گذاران به طلا استفاده می کند، بازار ارزهای دیجیتال است. اگر قیمت طلا از حد معینی بالاتر رود، بحران های اقتصادی شدید بر اقتصاد ایالات متحده حاکم خواهد شد. برای کنترل طلا، آنها باید بازار ارزهای دیجیتال را بالا ببرند و در حال حاضر جایگزین بهتری وجود ندارد.

در نشست تخصصی معاملات و سرمایه گذاری مارکت گپ، کارشناسان در مورد اهمیت روانشناسی معاملات یا تسلط بر تحلیل تکنیکال و بنیادی صحبت کردند. آنها همچنین نگاهی به اقتصاد جهانی در سال 2024 و پیش بینی های صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برای رشد جهانی و ریسک های پیش رو در سال 2024 انداختند و کارشناسان گفتند که صحبت در مورد طلا با قیمت 3000 دلار آسان نیست زیرا به دنبال 18 درصد است. تورم و فروپاشی اقتصاد آمریکا

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38983

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.