• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

آخرین تحولات پرونده فساد فوتبال: خداداد افشاریان و سهیل مهدی آزاد شدند، محمودزاده همچنان در زندان است.

  • کد خبر : 41235
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
آخرین تحولات پرونده فساد فوتبال: خداداد افشاریان و سهیل مهدی آزاد شدند، محمودزاده همچنان در زندان است.

اکوایران: دو متهم پرونده فساد فوتبال با قرار وثیقه آزاد شدند و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار اقتصادی، خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رئیس سابق سازمان لیگ با قرار وثیقه آزاد شدند. این دو در پی فساد مالی مس رفسنجان از فدراسیون فوتبال اخراج و در ۲۵ خرداد بازداشت شدند. فریبرز محمودزاده که در آن زمان مسئولیت برگزاری لیگ را بر عهده داشت همچنان در بازداشت به سر می برد.

خبرگزاری «تسنیم» به نقل از منابع آگاه در کرمان اعلام کرد که دیگر مسئولان فوتبال نیز به این پرونده باز بوده و احتمالا شاهد احضار آنها خواهیم بود.

ابعاد گسترده فساد در فوتبال

روزنامه جام جم 29 خرداد نوشت: افشاریان حداقل 15 مورد خاص تبانی را پذیرفت و نقش داوران را در تعیین نتایج فاش کرد. با توجه به گستردگی فساد شاید یک رتبه بندی انجام شود و ابتدا با کسانی که بیشترین تخلف را داشته اند برخورد شود و قوه قضائیه آرام آرام به کسانی که کمترین تخلف را دارند برسد. این شاید بهترین راه حل در شرایط فعلی باشد. زیرا در غیر این صورت فصل جدید لیگ برتر باید با حذف های زیادی انجام شود.

هفتم اردیبهشت ماه پس از انتشار خبری مبنی بر فساد مالی باشگاه مس رفسنجان و سران فدراسیون فوتبال، این فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای بدون ذکر نام خداداد افشاریان و سهیل مهدی پایان فعالیت خود را اعلام کرد.

پس از گذشت 10 روز از این خبر، 15 خرداد ماه، «ایسنا» مدعی شد که مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان تنها در یکی از پرونده های تشکیل شده علیه خود به پرداخت 400 سکه طلا به عنوان رشوه متهم شده اند.

ایسنا در خبر خود نوشت با تغییر تیم مدیریتی باشگاه مس رفسنجان، مدیران جدید متوجه بدهی 220 میلیاردی شدند و با بررسی مدارک مالی باشگاه مشخص شد که بیشتر آن مفقود است. از هزینه های انجام شده

اخبار مرتبط

ابعاد جدید فساد در فوتبال: افشاریان به تبانی در 15 مسابقه اعتراف کرد

روزنامه اعتماد در پی دستگیری فریبرز محمودزاده مشاور رئیس فدراسیون فوتبال به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که پرونده فساد فوتبال تنها با تغییر ساختار اساسی در فدراسیون فوتبال به پایان می رسد. جامعه داوری و جامعه مربیان و واسطه ها.

پرونده مس رفسنجان مربوط به سال صعود این تیم از لیگ یک به لیگ برتر است و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

پیش از این، «شهرآرا نیوز» نیز پنجم اردیبهشت ماه از مبادله حدود 600 سکه بین یک باشگاه فوتبال صنعتی و مسئولان برجسته فدراسیون فوتبال خبر داده بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41235

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.