• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

کرمان موتور التماس کرد / تحویل اقساطی خودرو در 10 روز!

  • کد خبر : 31370
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کرمان موتور التماس کرد / تحویل اقساطی خودرو در 10 روز!

اخبار اقتصادی، با آغاز واردات خودرو به کشور از یک سو و افزایش تولید مونتاژ کنندگان و عدم استقبال مردم از خرید خودروهای چینی و رکود بازار، از سوی دیگر مونتاژکاران چینی با رویه جدید و آپشن های جذابی مانند فروش اقساطی با اقساط بلند مدت، تحویل فوری و چند روزه. با سود تأخیر بالا و … به منظور ترغیب خریداران به فروش بیشتر در بازار.

به گفته کارشناسان، بیش از 75 درصد از محصولات مونتاژکنندگان چینی در پارکینگ های کارخانه ها بدون مشتری می مانند و این روش ها ممکن است برخی افراد را به خرید ترغیب کند.

البته به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف و نامرغوب و همچنین کمبود قطعات خودروهای چینی در کشور و از همه مهمتر ثبات قیمت دلار، بعید به نظر می رسد که بازار خودروی چین بتواند از این وضعیت خارج شود. رکود برای مدت طولانی و مونتاژکنندگان خودرو. اگر چینی ها می خواهند به فروش بیشتری برسند، باید سود بالایی را که به سهمیه ها اضافه می کنند و سود بالای قیمت کارخانه را کاهش دهند و بازار را برای مشتریان رقابتی و جذاب کنند. جهت گیری کنند و در عین حال به فکر بهبود خدمات پس از فروش خود باشند.

طبق اعلام شرکت مذکور کرمان موتور از رکود بازار استفاده کرد و به روشی جدید و بدیع یکی از محصولات خود را با اقساط بلندمدت و تحویل 10 روزه در سامانه یکپارچه فروش خودرو به فروش رساند. اگرچه قیمت این محصول در بازار کمتر از قیمت کارخانه است و مشتریان زیادی ندارد، اما شاید این روش جدید باعث افزایش فروش محصول شرکت کرمان موتور شود.

علاوه بر این، به گفته سعید موتمانی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، قیمت خودروهای مونتاژی کاهش یافته است.

بنابراین شرکت های مونتاژ مانند همیشه به دنبال راه هایی برای کسب سود بیشتر از مشتری مداری و رضایت هستند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31370

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.