به گزارش اخبار اقتصادی، آهن و فولاد ارفع در سامانه کدال اعلام کرد: اثرات محدودیت برق در دوره گزارش 859 ساعته قطعی برق و توقف تولید بوده است که به گفته این آژانس صنعت متالورژی از نظر برق، این امر باعث از دست رفتن 101864 تن تولید شده است.

شرکت تولیدکننده مواد اولیه دارویی البرز بالک از انعقاد قرارداد تامین مالی تکمیلی برای فعالیت بازیافت خبر داد.

شرکت نیشکر تربت حیدریه اعلام کرد: قرارداد 5000 تنی ملاس با شرکت خمیرمایه رضوی مربوط به سال مالی منتهی به 31 تیر 1403 می باشد.

شرکت گردش راه آهن ایران (هوردش) از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت کاریسما خبر داد.

شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس دور (بنزین) از محل تسویه بدهی توسط تسهیلات گیرنده و حذف ظهرنویسی اسناد مهم، اسناد ارزشمند ارزش 1154 میلیارد تومبا را تایید کرده است.

تدبیر گران فارس و سرمایه گذاری خوزستان (سدبیر) در جلسه توجیهی خود اعلام کردند: از تاریخ ارائه گزارش قبلی (صورت های مالی منتهی به 8 اسفند 1401) تغییر قابل توجهی در وضعیت مالی شرکت و تغییرات تغییرات اخیر ایجاد نشده است. در قیمت سهام با توجه به شرایط بازار سرمایه.

شرکت سوژمیران (فسوژ) اظهار داشت: پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری وزارت صنعت معدن بازرگانی و هیئت حاکمه بر اساس نرخ خوراک گاز و سوخت در سال 1402، میزان مصرف گاز ماهانه این واحد تولیدی را صفر می کند.

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی دریا بندر (هبندر) به عنوان برنده مناقصه اجاره یک فروند شناور از شرکت دریا بندر 2 پایانه های نفتی ایران اعلام شد.

شرکت کارخانه ایران مرینوس (نمرینو) اعلام کرد: در نظر دارد 9 قطعه زمین خود را از طریق مزایده به فروش برساند.

اما مبین انرژی خلیج فارس و آلومراد پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به ترتیب 200 و 43 درصد دادند.

شرکت مبین وان کیش نیز افزایش سرمایه 567 درصدی این شرکت را از محل مطالبات جاری سهامداران و نقدی تصویب کرد.