• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

پایان مجوزهای کاغذ

  • کد خبر : 31260
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
پایان مجوزهای کاغذ

اکو ایران: رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار از الکترونیکی شدن کلیه مجوزهای کاغذی تا پایان سال 91 خبر داد.

اخبار اقتصادی: بر اساس قانون تسهیل در صدور پروانه ها مصوب 1401، کلیه مجوزهای کاغذی و قدیمی باید قبل از پایان سال جاری (1402) به مجوز الکترونیکی تبدیل شوند. به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار، از ابتدای سال 1403 دولت تنها مجوزهای رسمی و قانونی الکترونیکی را در نظر می گیرد و پس از این مدت در صورت عدم وجود نام صاحب کسب و کار در بانک اطلاعاتی دارندگان شناسه منحصر به فرد به نشانی آدرس qr.mojavez.ir و شناسه منحصر به فرد دریافت نکرده اید. او به عنوان صاحب کسب و کار مجوز رسمی ندارد، اعتبار ندارد و نمی تواند خدمات دولتی دریافت کند.

امیر سیاح افزود: در حال حاضر بانک ها به دارندگان مجوز کاغذی خدماتی ارائه نمی کنند و آنها را ملزم به ارائه شناسه منحصر به فرد می کنند.

وی به صداو سیما گفت: برای اینکه شرکت ها بتوانند به راحتی مجوز کاغذی خود را به شناسه منحصربفرد تبدیل کنند، می توانند با بارگذاری کارت ملی و اصل به درگاه مجوز ملی به نشانی mojavez.ir در قسمت «شناسه منحصر به فرد مجوزهای قدیمی» مراجعه کنند. مجوز و با ارائه شماره ملی، پستی و تلفن همراه در کمتر از پنج دقیقه درخواست خود را ثبت کرده و پس از مدتی شناسه منحصر به فرد از درگاه ملی مجوز دریافت خواهید کرد.

برجسته شده: دارندگان مجوزهای قدیمی می توانند یک شناسه منحصر به فرد را کاملاً رایگان و بدون نیاز به مراجعه حضوری با تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود دریافت کنند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31260

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.