• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
6

واحدهای نهضت ملی مسکن در قم باید بر اساس جدول مصوب تحویل شود

  • کد خبر : 34435
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
واحدهای نهضت ملی مسکن در قم باید بر اساس جدول مصوب تحویل شود

اخبار اقتصادی، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه هماهنگی کارگروه شورای تامین مسکن استان قم که در مجتمع 560 هکتاری پردیسان برگزار شد، افزود: هماهنگی بین دستگاه های مجری. طرح ملی نهضت مسکن یکی از ضروری ترین الزامات اجرای به موقع پروژه ها می باشد.

وی ادامه داد: شرکت های آب، برق و گاز و اداره کل راه و شهرسازی با توجه به تکالیف قانونی و زمان بندی مشخص باید سهم خود را به تقسیماتی که قبلا انجام شده افزایش دهند تا شاهد هیچ کدام نباشیم. اختلال در پیشبرد پروژه ها

معاون استاندار قم تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر پیمانکاران، بانک ها، ادارات کل و شرکت های مسئول در این پروژه باید هر روز جلسات هماهنگی داخلی و خارجی برگزار شود تا از زمان بندی اولیه عقب نمانیم چرا که مردم اقدامات ویژه ای انجام داده اند. محاسبات در برنامه اعلام شده و نباید به تعویق بیفتد.

در این نشست که با محورهای طرح نهضت ملی مسکن در زمین 560 هکتاری تشکیل شد، چند شرکت پیمانکاری، نهادهای مسئول و بانک های عملیاتی استان قم که بیشترین مشارکت را در اجرای این طرح ها دارند، مشکلات خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند. و مسائل رو در رو بیان و به نتایج مشترکی برای حل این مشکلات رسید.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34435

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.