• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

نهنگ ها ارز دیجیتال XRP را شکار می کنند!

  • کد خبر : 30992
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
نهنگ ها ارز دیجیتال XRP را شکار می کنند!

اکوایران: گزارش ها حاکی از آن است که ارز رمزنگاری شده ریپل که به نام XRP شناخته می شود ممکن است در روزهای آینده قیمت خود را تقریباً 20 درصد افزایش دهد.

اخبار اقتصادی، قیمت XRP (XRP) برای افزایش احتمالی بیش از 20 درصدی در هفته های آینده تعیین شده است و این افزایش به دلیل ساختار روند صعودی کلاسیک رخ خواهد داد.

به گزارش کوین تلگراف، این ارز دیجیتال وارد فاز شکست الگویی به نام «پرچم گاو نر» شده است.

الگوی پرچم صعودی یک الگوی صعودی در نظر گرفته می شود. در این الگو نمودار قیمت ارز دیجیتال ابتدا حرکتی صعودی دارد و سپس با ایجاد یک خط افقی به عنوان پایه، رشد قیمت در مدت کوتاهی متوقف شده و الگوی پرچم شکل می گیرد. پس از آن، قیمت از خط پایه عبور کرده و به حرکت صعودی خود ادامه می دهد.

از 5 آبان ماه مصادف با یکشنبه 14 آذرماه، معامله گران نسبت به ادامه روند صعودی اقدام کردند. روند این ارز دیجیتال.

سناریوی صعودی نشان می دهد که ارز دیجیتال می تواند در ماه دسامبر به 0.75 دلار افزایش یابد که نشان دهنده افزایش بیش از 20 درصدی نسبت به سطوح فعلی است. قیمت ارز دیجیتال ریپل امروز 0.61 دلار بود. این افزایش در صورتی اتفاق می‌افتد که XRP دارای حجم معاملات قوی در خط روند بالای پرچم باشد. برعکس، افت قیمت این ارز دیجیتال به زیر خط روند بالای پرچم ممکن است روند صعودی را به تاخیر بیندازد.

نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال (افراد یا نهادهایی که مقادیر زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند) که بین 100000 تا 10 میلیون توکن در اختیار دارند هفته گذشته 82.6 میلیون دلار XRP خریداری کردند که نشان دهنده اطمینان از افزایش قیمت این ارز دیجیتال در دسامبر است. با این حال، تصمیم قریب الوقوع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، آینده XRP را در هاله ای از ابهام قرار می دهد. علیرغم پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، دادگاه باید تصمیم بگیرد که آیا فروش ارزهای رمزنگاری شده این شرکت به سرمایه گذاران نهادی قوانین ایالات متحده را نقض می کند یا خیر.

در دسامبر 2020، ریپل و دو تن از مدیران آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل فروش توکن‌های XRP، که کمیسیون آن‌ها را به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده طبقه‌بندی کرد، شکایت کردند و پرونده هنوز در جریان است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (5 دسامبر) از 37166 دلار به 37819 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۳۷۲۴۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 600 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 18.12 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 1 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2038 دلار به 2092 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت 23 به وقت ایران با قیمتی بیش از 2050 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 30 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در 24 ساعت گذشته 24.7 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30992

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.