• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
5

قیمت چرم طبیعی تبریز در فروشگاه اینترنتی چرم تابناک چرم + جدول قیمت

  • کد خبر : 36728
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
قیمت چرم طبیعی تبریز در فروشگاه اینترنتی چرم تابناک چرم + جدول قیمت

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که چرم طبیعی تبریز نشناسد. شهر تبریز به دلیل تولید و عرضه باکیفیت ترین انواع چرم طبیعی به عنوان قطب تولید چرم خام شناخته می شود. درست است که شهرهای دیگری در حوزه تولید چرم فعال هستند اما همچنان شهر تبریز پیشتاز در صنعت چرم سازی است. در حقیقت در کنار لطافت، نرمی، دوام و کیفیت بالای چرم طبیعی تبریز آنچه توانسته بر میزان محبوبیت آن بیفزاید، قیمت چرم طبیعی در تبریز می باشد.

این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان برای ساخت محصولات چرمی خود زیبایی و کیفیت بالا و قیمت مناسب را ملاک قرار می دهند و با توجه به این که قیمت چرم طبیعی در قطب تولید چرم به نحوی است که می تواند تمامی انتظارات تولیدکنندگان را برآورده سازد، از این رو انتخاب اکثر آنها چرم خام تبریز است. اگر به دنبال بهترین چرم خام اما با قیمتی مناسب برای تولید محصولات چرمی خود هستید این مطالب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم پس از بررسی قیمت چرم طبیعی در تبریز،به معرفی معتبرترین مرکز فروش چرم خام در تبریز بپردازیم.

نگاهی کوتاه به ویژگی های چرم با کیفیت در تبریز

پیش از آن که در مورد قیمت چرم اصل در تبریز صحبت کنیم، نیاز است تا کمی شما را با ویژگی های چرم طبیعی با کیفیت آشنا کنیم تا اگر به قصد خرید چرم طبیعی به بازار چرم تبریز سری بزنید بتوانید بهترین و باکیفیت چرم خام را به راحتی تشخیص دهید. از ویژگی های برجسته چرم باکیفیت می توان به مقاومت بالا در برابر پارگی، آتش، مواد شیمیایی اشاره کرد. از طرف دیگر چرم با کیفیت در برابر خم شدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و هم چنین ضد سوراخ بودن و عایق حرارتی خوب از قابلیت های آن به شمار می‌آید. به همین خاطر است که چرم طبیعی تبریز به عنوان مرغوبترین چرم خام در بازارهای داخلی و خارجی شناخته می شود.

انواع چرم طبیعی در تبریز

برای آن که بتوانیم قیمت چرم طبیعی در تبریز را برایتان شرح دهیم در وهله اول می بایست انواع چرم طبیعی را معرفی کنیم. همانطور که می دانید برای تولید چرم طبیعی از پوست خام حیوانات مختلفی بهره می گیرند با توجه به این که هر کدام از ویژگی هایی برخوردارند از این رو چرم طبیعی در انواعی تولید و به بازار عرضه می شوند. چرم طبیعی گاوی لقب محبوب ترین و مقاوم ترین چرم را در میان انواع چرم طبیعی دارد. با توجه به سختی و مقاومت بسیار بالایی که چرم گاوی دارد برای تولید محصولاتی همچون کیف، کفش و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی و طراحی بی نظیر این نوع چرم طبیعی در تابناک چرم، معتبرترین مرکز خرید چرم خام در تبریز، موجب شده است تا در رنگ ها و طرح های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار گیرد. در خصوص چرم طبیعی بزی نیز می توان گفت این نوع چرم طبیعی از پوست بز به دست می آید و از ویژگی های آن می توان به مقاومت بالای آن در برابر پارگی و سایش اشاره نمود. زیبایی و بافت چرم طبیعی بزی به گونه ای است که آن را از سایر چرم های دیگر متمایز می کند.

قیمت چرم طبیعی در تبریز

باید خاطر نشان کرد برای دانستن قیمت چرم طبیعی در تبریز شناخت انواع چرم و کاربردهای آن اهمیت بسیاری دارد. حال که با ویژگی ها و انواع چرم طبیعی در تابناک چرم آشنا شده اید می خواهیم به صورت مختصر عواملی که می تواند بر قیمت چرم اصل تاثیر گذار باشد را برشماریم. گفته می شود هر یک از این عوامل مانند نوع پوست، نوع دباغی، کمیابی پوست مد نظر، درجه بندی پوست، نوع برش، محل تولید چرم، برند چرم، رنگ چرم قادر است بر میزان قیمت چرم طبیعی تاثیر بگذارد . از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای چرم طبیعی و انواع آن در نظر گرفت. به همین دلیل در نظر گرفتن این عوامل در تهیه و خرید چرم طبیعی تبریز به صورت جزئی و عمده و هم چنین تولید انواع محصولات چرمی نقش موثری دارد.

اینفوگرافیک قیمت چرم تبریز

قیمت چرم طبیعی گاوی در تبریز

چرم طبیعی گاوی را می توان به عنوان بهترین نوع چرم معرفی نمود و با توجه به ویژگی هایی که از آن برخوردار است گزینه مناسبی برای تولید انواع محصولات چرمی می باشد. چرم طبیعی گاوی نیز خود انواع مختلفی دارند به گونه ای که هر یک دارای قابلیت هایی است و در زمینه های مختلفی به کار گرفته می شود. از این رو قیمت چرم طبیعی گاوی در تبریز بسته به نوع آن برآورد خواهد شد. چرم ناپا، چرم شبرو، چرم کروکودیل، چرم ماکروروکو،چرم آستری گاوی و غیره از انواع چرم طبیعی گاوی به شمار می‌آید و هر کدام با توجه به نوع رنگ و ویژگی های آن از قیمت های متفاوتی برخوردارند. در تابناک چرم، قیمت چرم گاوی در بازه قیمتی 339.250 تومان — 10.079.250 تومان به فروش می رسد.

قیمت چرم طبیعی بزی در تبریز

چرم طبیعی بزی از پرطرفدارترین انواع چرم طبیعی در تبریز است که انعطاف پذیری، نرمی و لطیف بودن در کنار برجستگی ها و برآمدگی های ریز بر روی سطح آن از ویژگی های برجسته ی چرم بزی به شمار می‌آید. این نوع چرم طبیعی در ساخت انواع کیف های چرم خوش درخشیده است به گونه ای که لقب چرم کیفی را از آن خود کرده است. در خصوص قیمت چرم طبیعی بزی در تبریز می توان گفت همانند قیمت چرم طبیعی گاوی تعیین می شود. چرم ناپای بزی، چرم کروکودیل بزی، چرم فلوتر بزی، چرم لیزارد بزی و غیره از انواع چرم بزی است که در رنگ های متنوعی تولید و با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود به همین خاطر قیمت چرم اصل بزی در تبریز متغیر بوده به نحوی که در فروشگاه تابناک چرم ، چرم بزی در بازه قیمتی 180.000 تومان — 754.000 تومان به مشتریان عرضه می شود.

قیمت چرم طبیعی تبریز در بهترین مرکز چرم خام

قیمت چرم طبیعی تبریز در بهترین مرکز خرید چرم خام

در میان مراکز خرید چرم اصل در تبریز، تابناک چرم با تولید انواع چرم طبیعی گاوی و بزی با بالاترین کیفیت به عنوان بهترین مرکز خرید چرم خام شناخته می شود. تابناک چرم با هدف تولید و فروش با کیفیت ترین انواع چرم طبیعی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر به منظور رفاه حال مشتریان، فروشگاه اینترنتی خود را به نشانی https://tabnakcharm.com راه اندازی کرد و انواع مختلفی از چرم گاوی و بزی از جمله چرم ناپا گاوی، مرسده، آستری گاوی، هورس و پولاپ را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ناگفته نماند مدل های اختصاصی همچون چرم هرمس، رپیل، ناپا، اوریچ، ناپا بزی، رینو بزی و ماکروکوی بزی در تابناک چرم نیز با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به فروش می رسد. البته قیمت چرم طبیعی متری در تابناک چرم نیز با توجه به نوع چرم و رنگ آن متغیر است.

لیست قیمت چرم طبیعی در تابناک چرم

برای آگاهی بیشتر در خصوص قیمت چرم اصل در بهترین مرکز خرید چرم خام قصد داریم جدولی را در تحت عنوان لیست قیمت چرم اصل گاوی و قیمت چرم اصل بزی در تابناک چرم تهیه نموده ایم در اختیارتان قرار می دهیم. به همین خاطر اگر به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید باکیفیت ترین چرم طبیعی را با قیمتی مناسب تهیه کنید، تابناک چرم بهترین انتخاب برای شما است.

انواع چرم طبیعی گاوی

بازه قیمتی ( تومان)

چرم ناپا گاوی

490.000 تومان — 2.756.250 تومان

چرم شبرو گاوی

2.033.500 تومان — 2.278.500 تومان

چرم فلوتر گاوی

180.000 تومان — 10.079.250 تومان

چرم آستری گاوی

339.250 تومان — 870.250 تومان

چرم کروکودیل گاوی

396.000 تومان — 2.697.750 تومان

چرم ماکروروکوی گاوی

396.000 تومان — 2.565.000 تومان

چرم لیزارد گاوی

340.000 تومان — 2.018.750 تومان

چرم پیتون گاوی

522.500 تومان — 1.905.750 تومان

انواع چرم طبیعی بزی

بازه قیمتی( تومان)

چرم ناپا بزی

233.750 تومان — 634.250 تومان

چرم کروکودیل بزی

208.000 تومان — 754.000 تومان

چرم لیزارد گاوی

208.000 تومان — 570.000 تومان

چرم شبرو بزی

236.000 تومان — 504.000 تومان

چرم فلوتر بزی

208.000 تومان — 698.250 تومان

چرم آستری بزی

180.000 تومان — 292.500 تومان

چرم سرتو بزی

220.000 تومان — 453.750 تومان

چرم پیتون گاوی

280.250 تومان — 604.750 تومان

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36728

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.