• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

قیمت بلیت قطار افزایش نیافت/ یک میلیون و 750 هزار مسافر در ایام نوروز با قطار تردد می کنند

  • کد خبر : 37206
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
قیمت بلیت قطار افزایش نیافت/ یک میلیون و 750 هزار مسافر در ایام نوروز با قطار تردد می کنند

اخبار اقتصادی به نقل از روابط عمومی. مسیر ، سیدمیاد صالحی مدیر عامل مسیر وی گفت: پس از دو سال و نیم نظارت مستمر در دولت سیزدهم به فضل الهی اولین ودیعه از محل اقامت سران برای اعزام نفت به حساب شرکت راه آهن واریز شد و در صورت انشاء الله ، این سپرده ها در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل مسیر وی تاکید کرد: این موضوع باعث می شود تا مردم عزیز شاهد نوسازی ناوگان در دو حوزه مسافری و باربری باشند.

معاون وزیر راه که از ایستگاه تهران نیز بازدید کرده بود در ادامه این گفت و گو با اشاره به تلاش مستمر کارکنان راه آهن در ایام نوروز گفت: همکاران من از راه آهن و شرکت های حمل و نقل ریلی بدون تعطیلی و حتی در این ایام سال تحویل و روز اول عید در حال انجام است تا مسافران نوروزی سفری امن همراه با آسایش و رفاه داشته باشند.

صالحی افزود: در ایام نوروز 1403 یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار مسافر با قطار تردد می کنند که برای جابجایی این حجم از مسافران پیشاپیش تمهیدات ویژه ای از جمله ارائه بلیت برای مسافران نوروزی اندیشیده شده است. در 25 بستر اینترنتی و وب سایت شرکت های حمل و نقل ریلی. به طوری که مردم دسترسی بهتری داشته باشند و همچنین برخلاف سایر وسایل حمل و نقل، بلیت قطار نسبت به سال گذشته افزایش قیمتی نداشته است.

مدیر کل راه آهن در گفتگو با رادیو تهران همچنین از نوسازی ایستگاه ها در زمینه ساخت پله برقی، حمام و نمازخانه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران راه آهن خبر داد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37206

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.