• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

ضرر میکنی اگر پنجره دوجداره بخری! + 5 دلیل که برات میگم

  • کد خبر : 37020
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
ضرر میکنی اگر پنجره دوجداره بخری! + 5 دلیل که برات میگم

قطعا شگفت زده میشید،وقتی ارتباط بین پنجره دوجداره و سلامتی انسان رو متوجه بشید! و قطعا شگفت زده تر میشید،زمانی که بدونید چه ضرر هایی ازطریق پنجره دو جداره متوجه ما هست!

مطمئنم قبول دارید با ارزش ترین دارایی انسان،سلامتی هست! حالا این سلامتی به مرور زمان به خطر افتاده! چطور؟ در ادامه برات میگم! حاضری چه کاری هایی انجام بدی،تا ریسک و خطرات احتمالی رو کم کنید!

کلی پژوهش و تحقیق انجام شده که در نهایت مشخص کردن،امروزه سلامتی جسم و روان ما،یا بهتره بگم ارزشمند ترین چیزی که در زندگی داریم، ارتباط مستقیم پیدا کرده با محیط منزل و سرکار ما،و نکته مشترک این دو به بحث آرامش محیط برمیگرده! حالا این آرامش محیط به چه طریقی به دست می آید؟ شاید باورش سخت باشه،اما دمای مناسب و عدم وجود صدای مزاحم و حتی جلوگیری از ورود ریزگردهایی که در هوا هست،همشون معیار یک محیط امن و آرام هستن! عایق بودن محیط مساوی هست با احساس آرامش مطلق که اولین و مهمترین لازمه هر انسانی هست! قول میدم تا الان اینقدر جدی به اهمیت عایق صوت و عایق حرارت بودن محیط زندگی خودت فکر نکرده بودی، اما واقعا جدی هستش!

تا به حال با خود فکر کرده اید که برای عایق کردن محیط از چه روش هایی استفاده کنید که از هدر رفت انرژی در جلوگیری کنید؟ دیوار،سقف، کف و…روش های بسیاری وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند به شکل موثری نیاز افراد را به محیطی امن و به دور از سروصدا برآورده کنند،اما از همه این موارد مهمتر و البته تاثیرگذارتر، پنجره دوجداره هست!

یکی از روش هایی که در چندین سال اخیر توجه بسیاری از مهندسین و فعالان در حوزه ساختمان را به خود جلب کرده است می توان پنجره دوجداره دانست که طراحی وساختار منحصر به فردی دارد و با توجه به این ساختار می تواند محیطی کاملا عایق را برای شما کاربران عزیز که به دنبال آسایش هستید را فراهم نماید.

ابن مشکل فراگیر هست در کل کشور،یعنی پنجره دوجداره پی وی سی که معمولا بهترین گزینه برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره هست در سراسر کشورمون استفاده میشه، اما در کلان شهر ها یا شهر های بزرگ مثل تهران و کرج و اصفهان و…تبدیل به یک الزام شده! مثلا وجود غبار و ریزگرد زیاد و همچنین صداهای مزاحم فراوان باعث شده پنجره دوجداره کرج در اکثر بناهای ساختمانی استفاده بشه،ساختمان های قدیمی اکثرا درو پنجره دوجداره را جایگزین پنجره های قدیمی کردن تا هزینه های انرژی را کنترل کنن و محل سکونت خود را دلپذیرتر و با آرامش تر کنن!

با این توضیحات دیگه پنجره دوجداره در کرج دیگر یک کالای لوکس نیست و بلکه جزو لازمه های اصلی محسوب می‌شود.

در ادامه ۵ نکته کلیدی که باید از پنجره دو جداره بدونی را میگم که از ضرر مالی و حتی جانی جلوگیری کنید،اما اول ببینیم پنجره دوجداره چیه؟

تعریفی از پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از تجهیزات مهم در صنعت ساختمان است، اما رنج کیفی مختلفی که دارد باعث شده اکثرا با این سوال از خود روبرو بشید واقعا بهترین پنجره دوجداره را چطور تشخیص بدیم؟

پنجره دوجداره، همان طور که از نام آن مشخص است و در ذهن ما جا باز کرده،باید کمک کنه به عایق بودن ساختمان، اما چطور؟ درب و پنجره دوجداره که از دولایه شیشه استاندارد و لاستیک های عایق بندی تشکیل شده است و بر روی پروفیل های آلومینیومی دوجداره و یو پی وی سی سوار شده اند.

شاید اشاره به این نکته که همیشه پنجره دوجداره آلومینیومی گرانتر از پنجره دو جداره یوپی وی سی هست،خالی از لطف نباشه، اما در ادامه بگم روند تولید و طراحی درب و پنجره دوجداره به منظور عایق بندی بهتر، و جلوگیری از ورود گردوغبار، کاهش هزینه ها انرژی و غیره از کسانی برمیاد که تجربه و دانش لازم را داشته باشن!

اما به پنج نکته اساسی که در زمان خرید پنجره دوجداره نیاز هست،کاملا دقت کنید!

مهمترین در نگاه اول، قیمت پنجره دوجداره هست، فاکتورهای بسیاری هستند که می توانند نقش تعیین کننده ای را در دسته بندی و قیمت این تجهیزات ساحتمانی ایفا کنند که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

نوساز بودن ساختمان یا تعویضی بودن پنجره های قدیمی

  • جنس و برند پروفیل پنجره دو جداره
  • رنگ و ضخامت شیشه دوجداره
  • توری پنجره ، مدل و رنگ فریم آن
  • محل نصب پنجره دوجداره
  • رنگ یا لمینیت پنجره دوجداره
  • نوع بازشوها و برند یراق پنجره دو جداره

و موارد بسیار دیگری،تاثیر بر قیمت نهایی دارد،پس انتخاب هوشمندانه هم هزینه شما را کاهش می‌دهد و هم کیفیت بالایی را به ارمغان میاره!

شما باید در زمان خرید پنجره به نکات مهمی توجه داشته باشید که علاوه بر عایق بندی محیط، طول عمر زیادی نیز داشته باشد که شما بتوانید از آن سالیان سال استفاده کنید بدون آن که در کارایی آن ها خللی وارد شود.

حالت ها یا انواع مختلف پنجره دوجداره

برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید نیاز است که معماری ساختمان خود و همچنین نمای آن توجه داشته باشید چرا که این امر دخالت بسیاری در انتخاب درب و پنجره دارد. ما در ادامه شما را با برخی از حالت های پنجره دوجداره از نظر فنی یا از نظر طراحی ظاهری در مدل های یو پی وی سی و آلومینیومی آشنا خواهیم کرد.

  • درب و پنجره دوجداره کشویی
  • درب و پنجره دوجداره ثابت یا فیکس
  • درب و پنجره دوجداره کلنگی
  • درب و پنجره دوجداره رنگی
  • درب و پنجره دوجداره روکش لمینت
  • درب و پنجره دوجداره تک حالته
  • درب و پنجره دوجداره دو حالته
  • درب و پنجره دوجداره خم یا الگویی
  • درب و پنجره دوجداره پا چلاقی
  • درب و پنجره دوجداره بالکنی
  • درب و پنجره دوجداره دو لنگه بازشو
  • درب و پنجره دوجداره آکاردئونی
  • درب و پنجره دوجداره خلیجی
  • درب و پنجره دوجداره با خم کمانی یا گرد

برندهای مطرح و شناخته شده درب و پنجره دوجداره

با توجه به طرفداران بسیاری که پنجره های دوجداره در بازار دارند این روزها برندهای مختلفی اقدام به تولید پروفیل های در و پنجره دو جداره روی آورده اند که هر کدام از آن برای تولیدات خود از قوانین و مقررات خاصی پیروی می کنند و همین امر موجب شده است که در بازار شاهد حجم بالایی از مدل های پنجره دوجداره با برندهای مختلفی باشیم که از نظر کارایی و عملکرد با هم متفاوت هستند.

اما ما با توجه به قدمت مجموعه و حفظ شناسنامه کاری که طی حدود ۵۸سال فعالیت مستمر به دست‌ آمده، همیشه سعی در ارائه محصولی با کیفیت و ارزشمند نسبت به‌ بهای تمام شده را داریم تا با خیالی آسوده پنجره دوجداره را تقدیم شما کنیم،از جمله برندهای مطرح که گروه صنعتی دراج با افتخار ،همکاری خود را با آن ها ادامه داده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درب و پنجره دو جداره وین تک
  2. درب و پنجره دوجداره هافمن
  3. درب و پنجره دوجداره پلاس پن
  4. درب و پنجره دوجداره وایزروین
  5. درب و پنجره دوجداره آرکاوین
  6. در پنجره پی وی سی و
  7. درب و پنجره دوجداره آکپا
  8. درب و پنجره دوجداره آکرول
  9. درب و پنجره دوجداره آلفورال
  10. در پنجره ترمالبریک آلومینیوم هست،

تمامی برندهای نامبرده، جز برندهای شناخته شده در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره هستند که در روند تولیدات خود به استانداردهای روز دنیا توجه بسیاری داشته اند و همین امر موجب شده است که تولیدات باکیفیت بالایی را به بازار عرضه کنند.

مدل های مختلف توری پنجره

یکی از تجهیزات مهمی که می توانید برای پنجره های دوجداره استفاده کنید که آرامش و راحتی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان می آورد می توان به توری پنجره اشاره کرد که بسته به مدل پنجره مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که شما کاربران عزیز لازم است در زمان خرید و انتخاب آن به نکاتی از قبیل جنس، نحوه نصب و کاربرد آن دسته بندی کرد.

ما در ادامه شما را با برخی از مدل های توری پنجره آشنا خواهیم کرد:

توری پلیسه ای

این نوع از توری که با نام توری آکاردئونی شناخته شده است و می توان آن را جز یکی از پرفروش ترین مدل های توری به حساب آورد، دلیل محبوبیت این توری بیشتر به خاطر نحوه بازشوی آن ها است که به صورت کرکره ای باز و جمع می شود، توجه داشته باشید که قاب این پنجره ها حالتی ثابت دارد.

توری پنجره ای یو پی وی سی

در روند تولید این محصول از الیاف فایبرگلاس استفاده شده است و با توجه به تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است و بیشترین کارایی را برای پنجره های یوپی وی سی دارد.

و غیره

سخن پایانی

پنجره دوجداره از تجهیزات مهم و کاربردی است که می توانید برای ساختمان خود استفاده کنید و آسایش و آرامش را با آن به محیط خود هدیه دهید.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید توری پلیسه ای و همچنین اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37020

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.