• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

شعب بانک های ویژه ای برای خارجی ها ایجاد می شود

  • کد خبر : 34427
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
شعب بانک های ویژه ای برای خارجی ها ایجاد می شود

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از روابط عمومی. بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجران خارجی تاکید کرد: این طرح حاصل تلاش چندین دستگاه به ویژه همکاران ما از بانک ملی ایران و سازمان مهاجرت ملی است. سازمان. که حاصل این تلاش هاست، اثر بزرگی در خور تقدیر شکل گرفته است.

نجارزاده ادامه داد: این همایش فرصتی است برای بررسی تمامی مشکلات و چالش های طرح و تبیین راهکارهای آنها تا طرح به خوبی اجرا شود.

وی افزود: در استان های پرجمعیت نیز طی هفته های آینده یکی از شعب بانک ملی ایران به شعب کشوری تبدیل می شود تا در نهایت با احترام به مهاجران خدمات رسانی شود.

نجارزاده گفت: بانک ملی ایران حاضر است بسیاری از خدمات خود را برای اتباع خارجی سفارشی کند تا خدمات بهتری به اتباع خارجی واگذار شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: خدمات بانکی ما به اتباع خارجی تنها به جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نمی شود و با توجه به نیاز مهاجران، انواع خدمات مالی و محصولات را به آنها ارائه می کنیم.

نجارزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: منابع حاصل از این طرح صرف محرومیت زدایی و اجرای طرح های اشتغالزایی در استان های محروم می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34427

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.