• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

سکه در یک قدمی کانال جدید

  • کد خبر : 38172
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
سکه در یک قدمی کانال جدید

اکو ایران: به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امامی در حال حاضر به 45 میلیون تومب نزدیک می شود. بر اساس اعلام این سایت، هر قطعه ارز امامی 44 میلیون و 900 هزار تومان درج شده است.

اخبار اقتصادی، بازار جهانی طلا روز جمعه نوسان صعودی داشت. همانطور که شواهد نشان می دهد، اونس طلا دیروز تا سطح 2416 دلار افزایش یافت اما در نهایت در حدود 2392 دلار بسته شد. این اتفاق برخی از معامله گران سکه را امیدوار کرد که سکه در معاملات پس زمینه جمعه شب افزایش یابد.

بر این اساس و به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امامی در حال حاضر نزدیک به 45 میلیون تومان است. بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه ارز امامی 44 میلیون و 900 هزار تومان درج شده است.

پیش بینی قیمت سکه امروز

با این حال، برخی بودند که پیش بینی دیگری داشتند. به گفته این گروه، در شرایط کنونی معامله گران ارز به دقت حرکت نرخ دلار را دنبال خواهند کرد و افزایش یا کاهش اسکناس آمریکا می تواند مسیر صعود و نزول ارز را مشخص کند. شایان ذکر است که قیمت تتر در معاملات یک شبه کاهش یافت و این ارقام نشان می دهد که دلار پتانسیل کاهش قیمت را دارد.

کارشناسان فنی می گویند امروز ارز مرز 45 میلیون تومانی را آزمایش می کند و اگر بالای آن بماند می تواند تا پله دوم کانال جدید صعود کند. از سوی دیگر محدوده 44 میلیون و 800 هزار تومانی مرز نزول ارز است و در صورت تثبیت آن در زیر این محدوده، احتمال عقب نشینی ارز به زیر مرز 44 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38172

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.