• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
6

سهام بورس لندن در آستانه انتشار آمار تورم انگلیس و تصمیم بانک مرکزی افزایش یافت!

  • کد خبر : 40683
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
سهام بورس لندن در آستانه انتشار آمار تورم انگلیس و تصمیم بانک مرکزی افزایش یافت!

اکوایران: سهام لندن روز سه‌شنبه در حالی افزایش یافت که سرمایه‌گذاران داده‌های کلیدی تورم داخلی و تصمیم بانک مرکزی انگلیس را در این هفته مشاهده کردند.

اخبار اقتصادی، در حالی که سهام لندن در روز سه‌شنبه با مشاهده داده‌های کلیدی تورم داخلی و تصمیم بانک مرکزی انگلیس در هفته جاری افزایش یافت، ضرر گروه Ashtead (یک شرکت بین‌المللی اجاره تجهیزات با شبکه‌های ملی در ایالات متحده، انگلیس و کانادا) باعث شد. کاهش رشد

بر اساس گزارش رویترز، شاخص بلوچی FTSE 100 (محبوب ترین معیار سلامت بازار سهام) با 3 دهم درصد افزایش به 8164.21 واحد رسید. شاخص بنچمارک در چند هفته گذشته بین سطوح 8100 و 8200 حرکت کرده است و در صورت سقوط شاخص به زیر سطح 8100 FTSE 250 (یکی از شاخص های اصلی در بورس لندن) کاهش شدیدتری انتظار می رود ) نیز 3.1 درصد افزایش یافت.

روند رشد طلا دشوار است.

فیونا سینکوتا، تحلیلگر ارشد بازار در CitiIndex (یک کارگزاری آمریکایی فعال در بورس لندن)، گفت: “FTSE (یکی از شاخص های اصلی بورس لندن) در تلاش است تا از سطح 8200 عبور کند زیرا ما شاهد مرحله تثبیت در آینده هستیم. از داده های تورم و ما تصمیم بانک انگلستان هستیم. ما انتظار داریم کاتالیزور بعدی داده های شاخص قیمت مصرف کننده بریتانیا در روز چهارشنبه منتشر شود، در حالی که تصمیم بانک مرکزی در روز پنجشنبه منتشر خواهد شد.

سینکوتا گفت: نسبت به اعلام تورم احساس خوش بینی وجود دارد و پیش بینی می شود این تورم به 2 درصد کاهش یابد که هدف بانک مرکزی انگلیس است. این به بانک مرکزی کمک می کند تا با کاهش در ماه اوت احساس راحتی بیشتری کند.

تحلیلگران سیتی احتمال کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی بین ماه اوت و سپتامبر را متعادل می دانند. آنها انتظار دارند که لحن سیاسی که یک سوگیری متوسط ​​ضعیف همراه با وابستگی مداوم به داده های اقتصادی را مجدداً تأیید کند.

سود خالص جم ثابت ماند!

در میان سهام تکی، ویتبرد (WTB.L) پس از تکرار پیش بینی سالانه خود، 3.4 درصد افزایش یافت. بخش مسافرت و اوقات فراغت FTNMX405010 (شاخص کلیدی بورس لندن) با 1.6% افزایش FTSE 350 پیشتاز شد. تمام بخش‌های FTSE 350 در آن روز در محدوده مثبت قرار داشتند.

گروه Ashtead پس از پیش‌بینی رشد آهسته‌تر درآمد اجاره سالانه گروه برای سال مالی 2025، 4.8 درصد سقوط کرد. در سراسر بازار سهام لندن، سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر انتشار داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده بودند که در اواخر روز سه‌شنبه منتشر می‌شود، همراه با نظرات چندین مقام فدرال رزرو که در جریان صحبت‌های خود صحبت کردند. هفته.

پس لرزه های انتخاباتی در بازار: سهام فرانسه به کم محبوب ترین سهام در اروپا تبدیل شدند

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40683

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.