• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

سخنگوی دولت: فولاد مبارکه بزرگترین شریک دولت در تامین برق است

  • کد خبر : 35180
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
سخنگوی دولت: فولاد مبارکه بزرگترین شریک دولت در تامین برق است

به گزارش خبرگزاری رکنا از اصفهان؛ علی بهادری جهرمی در همایش ملی روایت پیشرفت با یادآوری گفت و گو با نخبگان گفت: ابتدای سال به باشگاه دانش پژوهان جوانی که قرار بود به المپیاد جهانی بروند رفتیم در آن جلسه. در مورد ایجاد فضای رسانه ای که می گوید ایران عقب مانده صحبت کردیم، سوال محوری جوانان نخبه را پرسیدم: «آیا واقعاً عقب افتاده ایم؟» و آماری را اعلام کردم که آنها را شگفت زده کرد.

سخنگوی دولت دلیل دیگر نشان ندادن پیشرفت کشور را نداشتن روایت عنوان کرد و گفت: ما روایت نمی کنیم بلکه دشمن ما به دروغ و به دور از واقعیت نقل می کند. وی گفت: در طول 45 سال گذشته هزاران مورد رشد، موفقیت و پیشرفت در کشور داشته ایم که کمتر گزارش شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه چگونه یک ملت در شرایطی که کل تولید برق 85 هزار مگاوات است، طی 2 سال 8 هزار و 500 مگاوات معادل 10 درصد از کل تولید برق را افزایش می دهد؟ وی گفت: شرکت های بزرگ تولید کننده فولاد، سیمان و … که تولید اقتصادی، ارزش افزوده و اشتغال برای ما ایجاد کردند، همواره مقصر اصلی مصرف برق بودند و امروز بزرگترین شریک دولت در تولید برق، شرکت فولاد مبارکه است. امروزه شرکت‌های بزرگ معدنی معمار طرح انتقال آب دریا به مرکز ایران هستند و می‌توان گفت امروزه صنایع بزرگ یاری‌رسان ملت ایران برای جبران عدم تعادل در حوزه‌های آبی هستند. برق و انرژی

دولت با تاکید بر اینکه همه این دستاوردها با تغییر عینک، فاصله گرفتن از التماس و همدلی بیرونی و نگاه به توانمندی های داخلی به دست آمد، به سمت برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه حرکت کرد. این شما هستید و این میدان بزرگ تبیین جهادی که حضرت آقا بر دوش ما گذاشته اند. من و شما عزیزان به خاطر موقعیتی که دارم تا حدودی آنطور که پدرانمان دستور داده اند مسئولیت خود را از روی زمین بر نمی داریم.

بهادری جهرمی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مادران و خانواده های معظم شهدا، ایران اسلامی با شتاب بیشتری در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد و همه مسئولان و نخبگان بتوانند بار مسئولیت را با موفقیت بردارند. . در مسیر پیشرفت

اصفهان/بهمن راعی

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35180

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.