• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو امروز 29 شهریور ماه فعال شد

  • کد خبر : 25419
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو امروز 29 شهریور ماه فعال شد

به گزارش اخبار اقتصادی، بر اساس اجرای مرحله اول تخصیص خودرو از ظرفیت های خالی موجود برخی شرکت های خودروسازی و با توجه به عدم پذیرش و قطع ظرفیت های موجود، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودرو. شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده اند و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت های خالی موجود خودروسازان با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه در این فاز مجددا عرضه می شود. ، بر اساس اعلام شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو مبنی بر امکان تحویل خودرو در سال 1402 بر اساس این قابلیت ها متقاضیان با شرایط زیر می توانند در سامانه ثبت نام کنند:

1- متقاضیان محصولات کلیه شرکت های حاضر در طرح (اول و دوم) که موعد تحویل آن ها 1403 تعیین شده است، می توانند خودروی اعلام شده قبلی را با محصولات عرضه شده توسط شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو تعویض و پرداخت را تکمیل کنند. روند زیر:

• در ابتدا متقاضی باید با ورود به پروفایل کاربری خود برای حذف خودروی قدیمی، گزینه لغو سفارش خود را از قسمت جزئیات سفارش انتخاب کند.

• پس از لغو سفارش هر متقاضی از سبد محصولات درج شده در سایت، امکان انتخاب محصول به آنها داده می شود و باید خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

• پس از پایان مهلت تعویض خودرو، به سایت شرکت سازنده خودرو مراجعه کرده و برای تکمیل مراحل ثبت نام، مبلغی را واریز کنید.

تبصره 1: در صورت انتخاب خودروی با ظرفیت بیشتر از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تعیین تکلیف بر اساس اولویت های از قبل تعیین شده انجام خواهد شد.

تبصره 2: در صورت انصراف متقاضی از سفارش قبلی و عدم امکان انتخاب خودروی جایگزین، اولویت قبلی وی همچنان محفوظ خواهد بود.

تبصره 3: در صورتی که متقاضی خودرو جدیدی را انتخاب کند، اما مبلغ تعیین شده را در مهلت تعیین شده از سوی خودروساز به حساب خودروساز واریز نکند، اولویت حذف خواهد شد.

2- متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه نوبت دهی خودرو تعیین نشده اند نیز می توانند تمامی محصولات ارائه شده توسط دو شرکت مذکور را انتخاب کنند. متقاضیان از بخش 1 خواهند بود.

*مدت زمان حرکت یا انتخاب ماشین 4 روز خواهد بود.

* پس از ارسال لیست اولویت بندی شده به شرکت های خودروسازی و اطلاع رسانی به متقاضیان، پرداخت حداکثر ظرف مدت 5 روز امکان پذیر است.

*همه افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند یا خودرو خریداری کرده اند مشمول این طرح نمی شوند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25419

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.