• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

راهنمای خرید شارژر اصلی سامسونگ

  • کد خبر : 33657
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
راهنمای خرید شارژر اصلی سامسونگ

باتوجه به اینکه نسخه‌های تقلبی از شارژر سامسونگ در بازار زیاد شده است، خرید شارژر اصلی سامسونگ، تبدیل به یک دغدغه برای کاربران گوشی‌های این برند شده است. خرید شارژر اصلی سامسونگ، برای جلوگیری از آسیب دیدن باتری گوشی و سخت افزار گوشی سامسونگ ضرورت دارد. در صورتی که قصد خرید شارژر اصلی سامسونگ را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا با مهم‌ترین نکات خرید شارژر سامسونگ آشنا شویم.

راهنمای خرید شارژر اصلی سامسونگ

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه در سلامت گوشی تاثیرگذار می‌باشد. خرید شارژر غیراصل و تقلبی، سبب می‌شود که باتری کارکرد عادی خود را از دست بدهد و به تدریج فاسد شود.

باتوجه به اهمیت این موضوع در ادامه راهنمای خرید شارژر اصلی سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه کرده‌ایم. در صورتی که این نکات را مد نظر قرار دهید، می‌توانید در نهایت یک شارژر اصلی را برای گوشی سامسونگ خود تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

بررسی نوشته‌های روی شارژر

تشخیص شارژر اصلی ساسمونگ با بررسی نوشته‌های روی شارژر امکان پذیر است. در نظر داشته باشید. نوشته‌های روی شارژر سامسونگ با حروف لاتین است. با اینکه تولید کنندگان شارژرهای تقلبی سامسونگ سعی می‌کنند این نوشته‌ها را کپی کنند اما معمولا موفق نمی‌شوند و تفاوت‌هایی بین نوشته‌های درج شده بر روی شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ مشاهده می‌شود. به خصوص در بررسی نوشته‌ها به حرف A سامسونگ توجه داشته باشید. معمولا حرف A در شارژر اصلی در مقایسه با نسخه تقلبی، باریک‌تر، ظریف‌تر و نازک‌تر است.

بررسی مشخصات شارژر

وقتی قصد خرید یک شارژر را برای گوشی سامسونگ خود دارید، حتما سعی کنید مشخصات درج شده بر روی شارژر سامسونگ را بررسی کنید. بررسی این اطلاعات به تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ کمک می‌کند.

این رویه آسان است و کافی است که در میان اطلاعات درج شده به دنبال کشور سازنده باشید. اغلب شارژرهایی که کشور سازنده بر روی آن‌ها، چین درج شده است، تقلبی هستند. همینطور بر روی شارژرهای تقلبی، علامت A+ نیز درج می‌شود.

در نظر داشته باشید که بر روی شارژرهای اصلی برند سامسونگ یک لوگو به نام UL در داخل دایره‌ای توخالی قرار دارد و این لوگو در سمت چپ شارژر و یا پایین آن قرار داده می‌شود. این علامت مرتبط با یک سازمان ایمنی است که اقدام به بازرسی استاندارد شارژرها می‌کند. بنابراین این لوگو نیز باید بر روی مشخصات شارژر اصلی شما درج شده باشد.

توجه نوع متریال و کیفیت ساخت در خرید شارژر اصلی سامسونگ

درصورتی که شارژر سامسونگ اصل باشد، کیفیت ساخت بالایی دارد. برای اطلاع از این موضوع کافی است که ورودی و یا پورت USB را مورد بررسی قرار دهید. داخل USB را بررسی کنید، وجود پلاستیک‌های بی‌کیفیت و سطحی ناصاف، به این معنی است که محصولی که در اختیار دارید، تقلبی است، چراکه داخل ورودی USB بسیار تمیز است و هیچ سطح ناصافی در آن وجود ندارد.

بررسی وزن شارژر

برای تشخیص شارژر اصل از تقبلی، می‌توانید در زمان خرید شارژر اصلی سامسونگ به وزن شارژر نیز توجه داشته باشید.

باتوجه به اینکه متریال مورد استفاده برای تولید شارژرهای اصلی سامسونگ، همگی اصل هستند، وزن شارژر نسخه اصلی در مقایسه با نسخه تقلبی، کمی بیشتر است. تفاوت وزن شارژرهای اصلی و تقلبی برند سامسونگ، در حد ناچیز و در چند گرم می‌باشد.

میزان حرارت ایجاد شده در شارژر

کالاهای اصل از بهترین متریال‌ها تولید می‌گردند، یعنی تمامی قطعات الکترونیکی که در آن‌ها استفاده می‌شوند، همگی کیفیت بالایی دارند.

در صورتی که شارژر تقلبی باشد و در آن از قطعات الکترونیکی و متریال باکیفیتی استفاده نشده باشد، حرارت بسیار زیادی را ایجاد می‌کند. به طوری که شارژرهای تقلبی، حتی پس از چند دقیقه شارژر کردن سریعا داغ می‌شوند و حرارت بالایی را ایجاد می‌کنند.

بررسی میزان حرارت ایجاد شده در شارژر نیز از دیگر روش‌هایی است که می‌توانید برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از نمونه تقلبی مورد استفاده قرار دهید. شارژرهای اصلی سامسونگ سریعا داغ نمی‌کنند و حرارت بالایی را ایجاد نمی‌کنند.

وجود تفاوت در دوشاخه شارژر اصل و تقلبی سامسونگ

در راهکار دیگری برای خرید شارژر اصلی سامسونگ، کافی است دو شاخه شارژر را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که به دو شاخه شارژر اصل سامسونگ توجه داشته باشید، متوجه خواهید شد که برآمدگی‌هایی در دو قسمت پلاستیکی آن وجود دارد. به این معنی که بخش پلاستیکی از قسمت فلزی جداست و به نوعی آن را نارسانا کرده‌ است.

معمولا در شارژرهای اصلی یک برآمدگی جزئی وجود دارد که هدف از آن دوام بیشتر دو شاخه شارژر است و این برآمدگی توسط کارخانه تولید کننده در نظر گرفته می‌شود و در تمامی شارژرهای اصلی برند سامسونگ قابل مشاهده است. اگر شارژری که در اختیار دارید، این برآمدگی را ندارد و کاملا صاف است، احتمالا تقلبی می‌باشد.

شارژ شدن طولانی‌مدت گوشی توسط شارژر تقلبی

شارژرهای تقلبی دارای کیفیت لازم جهت انتقال جریان الکتریسیته نیستند؛ به همین دلیل به مرور زمان ضعیف‌تر می‌شوند و قادر به تامین جریان الکتریسیته ثابت و ولتاژ مناسب برای گوشی نمی‌باشند. به همین دلیل فرآیند شارژ کردن گوشی با این شارژرها مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

این درحالی است که شارژر کردن گوشی با استفاده از شارژرهای اصلی برند سامسونگ، در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد.

خرید شارژر اصلی سامسونگ

با توجه به اهمیت استفاده از شارژر اصلی سامسونگ در عملکرد و عمر باتری، بهتر است اقدام به خرید شارژر اصلی سامسونگ نمایید. توصیه می‌کنیم برای اینکه به شارژرهای اصلی دسترسی داشته باشید، حتما به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید.

فروشگاه شارژر سامسونگ بیسل یکی از مراکزی است که می‌توانید در آن شارژرهای اصلی سامسونگ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. برای مشاهده انواع شارژرها به همراه قیمت، از وبسایت مجموعه دیدن کنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33657

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.