• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

دستمزد نجومی بازیگران/ رکورد دستمزد بازیگران ایرانی کیست؟!؟

  • کد خبر : 33766
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
دستمزد نجومی بازیگران/ رکورد دستمزد بازیگران ایرانی کیست؟!؟

دستمزد جنجالی بازیگران ایرانی

دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران همیشه مبهم بوده و هیچ سازمان و رسانه ای رسما دستمزد این بازیگران را اعلام نمی کند.

بازیگری یکی از مشاغلی است که می تواند عده ای را ثروتمند کند. البته دایره این افراد خیلی کم است. از آنجایی که این گروه بسیار مورد توجه مردم هستند، اگر ثروت و درآمدشان از حد معینی فراتر رود، با واکنش های زیادی مواجه می شوند. اگر می خواهید بدانید چه کسانی بیشترین حقوق را در دوره گذشته دارند، با ما همراه باشید.

دستمزد بازیگران مشهور ایرانی.

حقوق نجومی آهنگ شهاب حسینی و علیدوستی برای سریال شهرزاد
طبق اخبار منتشر شده، شهاب حسینی برای حضور در سریال شهرزاد ماهیانه 120 میلیون تومان و برای ترانه علیدوستی ماهانه 90 میلیون تومان دریافت کرده است.

حقوق یک میلیاردی محمدرضا گلزار

ماجرای دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار در نوع خود جالب بود. منوچهر هادی درباره دستمزد یک میلیارد تومانی این بازیگر برای حضور در سریال عاشقانه گفت: به نظر من اگر آقای گلزار برای ۵ ماه همکاری با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی به ما کرده است، اما خیر. در صورتی که حقوق ماهیانه او یک میلیارد دلار است

60 میلیون نفر تماشا می کنند مهران مدیری »
مهران مدیری در اولین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس استفاده کرده بود که با بررسی سایت رسمی این برند معروف مشخص شد که قیمت این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار است و بسته به قیمت دلاری. قیمت این ساعت حداقل 60 میلیون توکن خواهد بود.

درآمد 30 میلیون تومانی رامبد جوان برای هر بازی در «خندوانه»
چندی پیش شایعه شد که رامبد جوان برای هر اجرا 30 میلیون تومان دریافت می کند. جوان تکذیب کرد. اما هرگز حاضر نشد درآمد واقعی خود را از خندوانه فاش کند.

دستمزد غافلگیر کننده بازیگران سریال معمایی شاه
جعفر دهقان درباره دستمزد بازیگران سریال معمایی شاه گفت: دستمزد بازیگران سریال معمایی شاه از 6 میلیون تومان شروع شد تا بازیگری که ماهانه 40 میلیون تومان دستمزد می گرفت! حقوقم 16 میلیون تومان در ماه بود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33766

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.