• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

تحلیل قیمت پولیگان، آیا Metic به روند صعودی باز خواهد گشت؟

  • کد خبر : 25722
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
تحلیل قیمت پولیگان، آیا Metic به روند صعودی باز خواهد گشت؟

کریپتوکارنسی نوشت: همکاری اخیر Polygon با Astar، یک بلاک چین پیشرو در ژاپن، توجه را به تعهد این ارز دیجیتال برای ترویج پذیرش انبوه بلاک چین، به ویژه در بازار ژاپن جلب کرده است.

این همکاری شامل استقرار یک زنجیره لایه ۲ جدید مبتنی بر ZK در شبکه اتریوم است که توسط Polygon CKD تسهیل می‌شود. هدف اصلی تسریع در اتخاذ استراتژی های Web3، نه تنها در ژاپن، بلکه در مقیاس جهانی، با توجه ویژه به بخش هایی مانند بازی و سرگرمی است. این ابتکار همزمان با اشتیاق رو به رشد ژاپن برای فناوری‌های بلاک چین است و بر نقش Polygon به‌عنوان یک تسهیل‌کننده کلیدی در ایجاد پذیرش انبوه و مهاجرت به پلتفرم‌های بلاک چین تأکید می‌کند.
با این حال، در میان این تلاش ها برای ترویج فناوری بلاک چین، ارز دیجیتال بومی Polygon (MATIC) در هفته های اخیر روند نزولی داشته است. قیمت Metic در ژوئن 2023 به کمترین میزان خود رسیده بود و در 11 سپتامبر به کمترین میزان خود در سال گذشته یعنی 0.49 دلار رسید. با این حال، نشانه های متعددی وجود دارد که نشان می دهد جا برای رشد باقی می گذارد.

Metic در طول کاهش اخیر خود برای مدت کوتاهی وارد قلمرو فروش بیش از حد شد، اما از آن زمان به حدود 0.51 دلار بهبود یافته است. این نشان دهنده سطح انباشت است و همچنین در شاخص جریان پول (MFI) منعکس می شود. شایان ذکر است، یک واگرایی بین پایین‌ترین سطح اخیر Metic و پایین‌ترین شاخص قدرت نسبی (RSI) وجود دارد که نشان‌دهنده تغییر احتمالی به سمت روندهای صعودی کوتاه‌مدت است. از طرفی تعداد آدرس های فعال روزانه به خصوص از ابتدای ماه جاری روند افزایشی داشته است. به همین ترتیب، آدرس‌هایی که بیش از یک میلیارد متریک دارند، که کمی بیش از 50 درصد از عرض گردش این ارز دیجیتال است، معیارهای بیشتری را جمع‌آوری کرده‌اند.
تجزیه و تحلیل قیمت Paligan: آیا Metic به روند صعودی باز خواهد گشت؟ مجموع این عوامل، همراه با افت اخیر به پایین ترین سطح 12 ماهه، نشان می دهد که Metic ممکن است کاهش محدودی نسبت به سطح فعلی خود داشته باشد. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال به شدت تحت تاثیر عوامل بی شماری است. بنابراین به سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری احتیاط کنند، تحقیقات کاملی انجام دهند و دیدگاه های مختلف را در نظر بگیرند.

220

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25722

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.