• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 814 روستا در 26 استان

  • کد خبر : 40892
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 814 روستا در 26 استان

به گزارش اخبار اقتصادی، فردا پنجشنبه با حضور «محمد مخبر» سرپرست دولت سیزدهم و «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، طرح جهاد آبرسانی به 814 روستا در 26 استان کشور برگزار شد. پروژه های دیگری در صنعت آب و برق در استان های اردبیل، کرمان و هرمزگان افتتاح می شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با سرمایه گذاری 37 میلیارد تومانی در قالب پروژه های «خدمات بادوام»، مجموعه ای از پروژه های بزرگ سد و نیروگاه، آبرسانی و برق رسانی افتتاح می شود.

افتتاح 2 واحد بخار نیروگاه سبلان و همچنین افتتاح سد عمارت و عنبران در استان اردبیل، افتتاح پروژه انتقال آب از خط خلیج فارس به شهر رفسنجان و آبگیری از سد صفارود در استان کرمان، آبرسانی به بندرعباس از سد شمیل و نیان، آبرسانی به شهرهای درگهان، لافت، تازیان و علوی و افتتاح نرم‌کننده لیرداف در استان هرمزگان، افتتاح طرح‌های توسعه، بهسازی و افزایش ظرفیت پست‌های برق و خطوط توزیع و فوق‌توزیع در استان‌های کرمان، اردبیل و هرمزگان و تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای 814 روستا در مجموعه برنامه‌ها. تامین آب جهاد در سراسر کشور یکی از مهمترین پروژه های آماده است که فردا با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت آنلاین افتتاح می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40892

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.