• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
4

افزایش سودآوری سنگ آهن!/کاهش نگرانی ها در مورد تقاضای چین و نرخ بهره فدرال رزرو

  • کد خبر : 40406
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
افزایش سودآوری سنگ آهن!/کاهش نگرانی ها در مورد تقاضای چین و نرخ بهره فدرال رزرو

اکو-ایران: سنگ آهن با کاهش نگرانی ها در مورد تقاضای چین و کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، سود را افزایش می دهد.

اکوایران: معاملات آتی سنگ آهن برای دومین جلسه متوالی روز جمعه با چشم انداز افزایشی مواجه شد. افزایش معاملات آتی سنگ آهن به دلیل کاهش نگرانی ها در مورد چشم انداز تقاضا در چین (بزرگترین مصرف کننده) بود، زیرا معاملات بر اساس کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در ماه سپتامبر بسته شد.

طبق گزارش KitKnows، بیشترین معامله سنگ آهن در سپتامبر در بورس کالای دالیان چین (DCE) پس از افزایش تقریبا 1 درصدی در روز پنجشنبه، با 0.72 درصد افزایش به 839.5 یوان (115.90 دلار) در هر تن پایان یافت. سنگ آهن معیار برای تحویل جولای در بورس سنگاپور در ساعت 8:40 صبح به وقت گرینویچ (جمعه) با 0.51 درصد افزایش به 109.35 دلار در هر تن رسید.

سنگ آهن در محل برخورد کرد/ سهم بازار کنور افزایش یافت

تحلیلگران Jinrui Futures (یک کارگزاری چینی فعال در زمینه مشتقات کالا) در یادداشتی می گویند که بازار انتظار دارد تولید روزانه فلزات داغ بالاتر از سطح فعلی باقی بماند و صحبت از کاهش تولید تا 20 میلیون تن نفت خام است. . فولاد امسال کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین که در اوایل آوریل اعلام کرد تا سال 2024 به مدیریت تولید فولاد خام ادامه خواهد داد، به درخواست رویترز برای اظهار نظر که روز پنجشنبه ارسال شد، پاسخ نداد.

داده‌های شرکت مشاوره Mysteel (معتبرترین آژانس اطلاع‌رسانی قیمت کالا در چین) نشان داد که میانگین تولید روزانه فلزات داغ در میان فولادسازان برای سومین هفته متوالی کاهش یافت و در هفته گذشته 0.03 درصد کاهش یافت و تا 7 ژوئن به 2.36 میلیون تن رسید.

تحلیلگران Hongyuan Futures (یک کارگزاری مشتقات کالای چینی) در یادداشتی گفتند: “برخی از معامله گران در بحبوحه شایعات بازار مبنی بر کاهش قیمت فولاد که به بهبود بازار فولاد کمک کرد، موقعیت های فولادی خود را تعطیل کردند. سنگ آهن”. تحلیلگران گفتند که ضعیف تر شدن دلار آمریکا از کالاهای اصلی از جمله سنگ آهن و فولاد حمایت می کند، در حالی که داده های اخیر ضعیف تر از حد انتظار بود که امیدها را برای کاهش نرخ بهره تقویت کرد.

واردات سنگ آهن چین برای سومین ماه متوالی در ماه مه بالای 100 میلیون تن باقی ماند و مجموع آن را در پنج ماه اول به 513.75 میلیون تن رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشت.

انقلاب در Anglo American: غول معدن از تجارت الماس و پلاتین خارج شد

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40406

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.