• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

اطلاعیه مهم سازمان هواپیمایی برای پول پروازهای لغو شده به دلیل شرایط فعلی

  • کد خبر : 37945
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
اطلاعیه مهم سازمان هواپیمایی برای پول پروازهای لغو شده به دلیل شرایط فعلی

به گزارش اخبار اقتصادی، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد: با توجه به شرایط غیرمترقبه حاکم بر پروازهای کشور و تعطیلی چندین فرودگاه داخلی و خارجی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی به شرح زیر ابلاغ شد.

پول بلیت مسافرانی که پروازشان به دلیل شرایط غیر مترقبه فعلی کنسل شده و مسافر قصد انصراف از پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه مسترد شود.

بلیت مسافرانی که پروازشان به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده فعلی کنسل شده، اما مسافر پرواز را کنسل نکرده و قصد سفر در اسرع وقت را دارد، باید با توجه به ظرفیت صندلی خالی و اولویت مسافر (فرد مسن) رزرو شود. /کودک/معلول/مادر باردار و غیره) را می توان در همان کابین بلیط خریداری شده بدون پرداخت هزینه اضافی رزرو و صادر کرد.

بدیهی است این سازمان نسبت به صدور مجوز پروازهای فوق العاده اقدام خواهد کرد تا بتواند این مسافران را در سریع ترین زمان ممکن در مسیرهای داخلی و خارجی جابجا کند.

مسافرانی که زمان پرواز آنها تا پایان روز جمعه 31/01/1403 می باشد و مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از پرواز را دارد باید با توجه به شرایط غیر ارادی و بدون کسر جریمه مسترد شود.

کلیه ایرلاین ها موظفند شرایط فوق را به طور مؤثر به اطلاع نمایندگان و مسافران خود برسانند و در صورت تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد مقتضی انجام خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37945

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.