• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

اصلاح الگوی کشت یکی از پایه های اصلی اجرای طرح مدیریت ترکیبی آب و برق است.

  • کد خبر : 33361
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
اصلاح الگوی کشت یکی از پایه های اصلی اجرای طرح مدیریت ترکیبی آب و برق است.

اخبار اقتصادی به نقل از وزارت نیرو، حمید رحمانی معاون دفتر دیسپاچ برق شرکت مدیریت منابع آب ایران در دومین گردهمایی مدیران و روسای امور آب شهرستان های مرکز و شرق اظهار کرد: حوضه فلات: موضوع دوقلوزایی آب و برق از سال گذشته مورد حمایت قرار گرفته است، وزارت نیرو و بالاترین مقام این وزارتخانه در حال اجراست و با توجه به سفر 10 روزه رئیس جمهور به این وزارتخانه، مورد تاکید آیت الله نیز قرار گرفت. رئیسی.

وی افزود: مدیریت آب و برق انقلابی در مدیریت بهره برداری از منابع آب و برق محسوب می شود و با این مدیریت بسیاری از نواقص از جمله بانک های اطلاعاتی برطرف می شود. بنابراین نیاز به این اقدام مدیریتی بیش از پیش احساس می شود و باید سال ها پیش انجام می شد.

معاون دیسپاچ برق شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان کرد: سامانه «سپاد» سامانه پایش اطلاعات آب و برق برای مدیریت ترکیبی منابع آب و برق، برق مصرفی چاه های کشاورزی طراحی و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: یکی از مبانی اصلی اجرای بحث مدیریت ترکیبی آب و برق، همکاری وزارت جهاد کشاورزی است و مواردی از جمله اصلاح الگوی کشت در حوزه اختیارات این وزارتخانه وجود دارد که نشان می دهد نیاز به همکاری وزارت جهاد کشاورزی

رحمانی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از جمله اقدامات موثر در بحث مدیریت ترکیبی آب و برق است که باید از طریق تبلیغات به اطلاع عموم مردم برسد تا همکاری در این بخش تشویق شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33361

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.