• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

ارائه 5 محصول بر اساس دانش استان همدان در نمایشگاه تخصصی و فن بازار صنعت برق

  • کد خبر : 32432
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
ارائه 5 محصول بر اساس دانش استان همدان در نمایشگاه تخصصی و فن بازار صنعت برق

اخبار اقتصادی از همدان؛ علی سهرابی بیدار با اشاره به برگزاری جشنواره تخصصی و فن بازار صنعت برق با حضور و مشارکت شرکت ها دانش محور اساتید، پژوهشگران و فناوران به همراه سازمان ها و شرکت های فعال در صنعت برق کشور، با هدف ارائه نیازهای فناورانه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو جهت رسیدگی و حل و فصل توسط واحدهای فناور، از تاریخ 23 لغایت بیست و ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار داشت: در این نمایشگاه غرفه ای به شرکت توزیع نیروی برق استان واگذار شد که توانستیم پنج محصول فناورانه صنعت برق را که طراحی و تولید شده اند به نمایش بگذاریم. توسط صاحب نظران و اندیشمندان برجسته استان در برابر عموم مردم به ویژه فعالان و صاحب نظران این عرصه را در سطح ملی قرار دهیم.

افزوده شد: سه محصول فناوری با عنوان «RTU و مودم مانیتورینگ و کنترل ایستگاه زمینی»، «مودم ریدینگ دیتالاگر»، «مانیتورینگ و کنترل پنل شیر هوا» از شرکت دانش بانیان سما انرژی سینا و دو محصول فناور دیگر. با عناوین توربین «باد محور عمودی شهری» و «چراغ اضطراری هوشمند 5 وات ایرسانور» از شرکت دانش بانیان؛ توربین افرا پاک شهری انرژی و رابو تک الوند ایرسانور پنج محصول دانش بنیان بودند که برای اولین بار توسط شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق به همراه بازار تخصصی فن.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: “مانیتورینگ و کنترل پست زمینی RTU و مودم” محصولی فناورانه و منحصر به فرد است که می تواند با استفاده از ورودی و خروجی خود تمامی پارامترهای پست های زمینی (وضعیت سوئیچ، جریان، ولتاژ و …) را کنترل کند. نظارت و کنترل.

وی ادامه داد: دومین محصول فناورانه شرکت سما انرژی سینایز «مودم دیتا لاگر خوان» محصولی است که قابلیت دریافت اطلاعات اندازه گیری شده توسط دیتالاگر و ارسال آن به سامانه اسکادا و همچنین قابلیت خیابان را کنترل کنید روشنایی و محافظت از ایستگاه هوا در برابر سرقت.

سهرابی بیدار با اشاره به سومین محصول این شرکت به نام «پنل مانیتورینگ و کنترل شیر هوا» که در نمایشگاه نیز مورد توجه قرار گرفت، قابلیت نظارت بر پارامترهای کیفیت برق و وضعیت شیرهای متصل به سیستم اسکادا را دارد. از طریق مودم GPRS خود به شما امکان می دهد دستورات از راه دور را به کلید ارسال کنید.

وی گفت: چهارمین محصولی که در غرفه این شرکت رونمایی شد، توربین بادی شهری محور عمودی بود که با توجه به مزایایی مانند عدم وابستگی به جهت وزش باد، تولید انرژی در کمترین سرعت چرخش، نور سو وزن، نصب آسان و عدم وجود گیربکس، امکان استفاده از آن در انواع جاده های شهری، روستایی و رفت و آمد را برای تامین برق از طریق جریان باد فراهم می کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان. وی همچنین با اشاره به ویژگی اصلی «چراغ اضطراری هوشمند آیرسانر 5 وات» گفت: مهم ترین ویژگی این محصول استفاده از فناوری برد مجتمع است که مدار شارژ و دشارژ را به صورت کاملاً هوشمند از آن پی می برد. ، و این باعث افزایش عمر مفید باتری و در نهایت محصول می شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای حضور پر رنگ و موثر در رویداد تخصصی صنعت برق، گفت: طی هماهنگی های انجام شده با دو دانشگاه مطرح استان در زمینه آموزش برق; دانشگاه و صنعتی بوعلی سینا بیش از 100 نفر از دانشجویان این رشته برای بازدید از این نمایشگاه راهی تهران شدند و با تمهیدات اندیشیده شده امکان حضور بیش از 170 کارشناس برق در این نمایشگاه فراهم شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32432

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.