• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

اتفاق عجیبی بین مهدی طارمی و ملیکا شریفی افتاد! / همزمان با جام ملت های آسیا رونمایی شد

  • کد خبر : 35133
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
اتفاق عجیبی بین مهدی طارمی و ملیکا شریفی افتاد!  / همزمان با جام ملت های آسیا رونمایی شد

نماهنگ عشق نیکان با حضور چند تن بازیکن فوتبال افراد مشهور و بازیگران سرشناس تولید شدند. فیلم سینمایی «عشق نیکان» به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی محمدرضا عمادین پس از اتمام مراحل تولید به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد تا شانس خود را امتحان کرده و در قسمت هنر و تجربه شرکت کنید.

عشق به خیر دوستی همراه با رقابت است. پسر استقلالی که در آخرین لحظات دوست پرسپولیسی اش خود را به آب و آتش می اندازد تا دوستش آرزویش را برآورده کند. در این فیلم برای اولین بار شات زنده از یک مسابقه ضبط شد. مهدی طارمی پس از به ثمر رساندن اولین گل به تنهایی در بازی پرسپولیس و راهان، پیراهن پسر سرطانی رباع نام محراب را در دست گرفت، دور زمین رفت و او را بوسید و آخرین صحنه عشق نیکان را اجرا کرد. البته بازی او به این طرح محدود نشد. فیلمبرداری این پروژه در 14 جلسه انجام شد.

به غیر از بازیگران اصلی فیلم، سه فوتبالیست نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. آرش برهانی از تیم استقلال، محسن بنگر و مهدی طارمی از تیم پرسپولیس. هانی نوروزی (فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس) نیز برای اولین بار به عنوان یکی از شخصیت های داستان جلوی دوربین رفت. سایر عوامل پروژه عبارتند از: مدیر پروژه: محمد شمائیان، نویسنده: هادی رحیمی، مدیران تصویربرداری: الیاس صفدری – اسد آتش بیگی، صدابرداران: هاشم زنگی – محمد قسمی، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رامین کاظمی، دبیر صحنه: مهناز درودی، طراح صحنه و لباس: شیرین آفاق، خواننده و آهنگساز: مهران فهیمی، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: مصطفی امجد، مدیر تصاحب: علی توکلی-محمدباقر بهلگردی، عکاسان: ایمان راد- سعید سعیدی، بازیگران: محمدرضا شیرخانلو، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، علی کاظمی، سولماز حصاری، روشنک عجمیان، مهران فهیمی. با هنرمندی: بهزاد رحیم خانی، شاهین تسلیمی و با حضور افتخاری: محسن بنگر، مهدی طارمی و آرش برهانی و ارائه: امیرمحمد زارع و هانی نوروزی.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35133

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.