• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
5

پروانه تولید پژو پارس و رانا پلاس تا پایان سال 1402 تمدید شد

  • کد خبر : 34730
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
پروانه تولید پژو پارس و رانا پلاس تا پایان سال 1402 تمدید شد

اخبار اقتصادی به نقل از تسنیم، اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد اواخر دی ماه امسال اعلام کرد که «ایران خودرو مجوز تولید خودرو پژو پارس را دارد که استانداردهای 85 را ندارد تا اواسط اواسط. -اسفند امسال و بعد از آن قانون را رعایت می کند». .

به گزارش اسلام پناه، سازمان ملی استاندارد مسئولیتی در قبال پیش فروش پس از پایان مهلت مقرر قانون توقف تولید ندارد، بنابراین آنچه را که قانون بر ما تحمیل کرده است، رعایت می کنیم و از آنجا باید مصرف کننده از محصول راضی باشد. . تولیدکنندگان نیز ملزم به رعایت قانون هستند.

موضوع این است که ایران خودرو می دانست که نمی تواند استانداردهای 85 گانه را در این خودرو پیاده کند، با این حال پژوپارس را در سامانه یکپارچه ثبت نام کرد و امروز 100 هزار مشتری این خودرو با بلاتکلیفی مواجه هستند.

در همین راستا علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان ملی استاندارد و پس از حمایت این سازمان، برنامه ما تولید و تحویل خودرو پژو پارس توسط این سازمان است. انتهای این مقعد سال؛ با اندکی تاخیر در تحویل این خودرو وجود داشته است که از مشتریان عذرخواهی می کنیم اما به آنها نیز اطمینان می دهیم که قطعا به تعهدات خود عمل خواهیم کرد و مشکلی پیش نخواهد آمد.

اطلاعات به دست آمده از سازمان ملی استاندارد حاکی از آن است که تعهدات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تولید پژو پارس و رانا پلاس تا پایان سال 1402 تمدید شده است و این شرکت باید تا پایان سال جاری به تعهدات خود عمل کند.

البته تاکید می شود طی یک سال آینده این خودروساز باید محصولاتی مطابق با استانداردهای 85 گانه تولید کند و اگر خودرویی نتواند این استانداردها را رعایت کند نباید تولید شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34730

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.