• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

وضعیت فعلی قیمت شیرآلات شودر چگونه است؟

  • کد خبر : 34101
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
وضعیت فعلی قیمت شیرآلات شودر چگونه است؟

ممکن است شما نیز به دنبال دریافت قیمت شیرآلات شودر باشید و در صورتی که این هدف را دارید به صفحه درستی آمده اید. در ادامه ما ابتدا کاتالوگ شیرآلات شودر را برای شما عزیزان خواهیم گذاشت و شما می توانید همچنین از راهنمای خرید شیرآلات شودر ما بهره مند شوید.

خرید شیرآلات شودر

راهنمای خرید شیرآلات شودر

در ادامه این بخش از محتوای این صفحه به بررسی نکات مهم هنگام خرید شیرآلات شودر خواهیم پرداخت. یک سری از نکات هنگام خرید هر نوع شیرآلاتی هستند که شما حتما باید آن ها را در نظربگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. در ادامه باما همراه باشید تا یک سری از این نکات را بررسی کنیم.

  1. جنس شیرآلات: از جنس متناسبی برای هر قسمت از خانه استفاده کنید. مثلاً برای حمام و آشپزخانه، شیرآلات استیل یا برنجی معمولاً مناسب‌ترند. این جنس‌ها مقاومت زیادی دارند و به طول عمر شیرآلات کمک می‌کنند.
  2. رنگ و طراحی: انتخاب رنگ و طراحی شیرآلات باید با دکوراسیون خانه شما سازگار باشد. امروزه شیرآلات در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند تا به زیبایی داخلی خانه اضافه کنند.
  3. مقاومت در برابر زنگ زدگی: اطمینان حاصل کنید که شیرآلات دارای پوشش ضدزنگ مانند کروم یا نیکل هستند. این پوشش‌ها به شیرآلات از زنگ زدگی در معرض آب و رطوبت محافظت می‌کنند.
  4. طول عمر: برخی شیرآلات با کیفیت بالا به طول عمر بیشتری دارند. ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند، اما در نهایت اینکه مدت زمان طولانی‌تری به شما خدمت کنند، ارزش خرید بیشتری دارد.
  5. نوع شیرآلات: شیرآلات دیواری یا دستگیره‌ای (دریچه) را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. در حمام، معمولاً شیرآلات دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که در آشپزخانه می‌توانید از شیرآلات دستگیره‌ای استفاده کنید.
  6. مصرف آب: از شیرآلاتی با دسته قابل تنظیم برای کنترل مصرف آب استفاده کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند مصرف آب را کاهش دهید و به حفظ محیط زیست کمک کنید.
  7. نصب و تعمیر آسان: از شیرآلاتی استفاده کنید که نصب و تعمیر آنها آسان باشد. این امر می‌تواند هزینه‌های نگهداری را کاهش دهد.
  8. ضمانت نامه: شیرآلات با گارانتی بهتری انتخاب کنید. این به شما اطمینان می‌دهد که در صورت وجود مشکلی، تعمیر یا تعویض آسانی دارید.

شودر یکی از برندهای مطرح ایرانی در حوزه تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است که از سال 1370 خورشیدی وارد این عرصه شده است. شودر جدیدترین متد های ارائه شده در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی را به کار گرفته است تا بتواند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار عرضه کند. کارخانه شودر در شهرک صنعتی عباس آباد در غرب تهران قرار دارد. از کارتریج های باکیفیتی در ساخت شیرآلات این شرکت  استفاده شده به شکلی که احتمال چکه کردن این شیرآلات را به حداقل ممکن رسانده است. همچنین استفاده از تکنولوژی PVD در رنگ آمیزی شیرآلات در فرآیند خلا سبب بالا رفتن کیفیت و ثبات بالای رنگ در محصولات این شرکت شده است.

گارانتی محصولات شودر چقدر است؟

هرچند شودر به عنوان یکی از واحدهای تولیدی در حوزه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی با به کارگیری فناوری های پیشرفته و طراحی به روز تلاش می کند محصولات بادوام و با کیفیتی را به بازار عرضه کند. با این وجود این شرکت برای تضمین کیفیت محصولات تولیدی خود و جلب اعتماد مشتریان برای آن ها 6 سال ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که می تواند یک دوره مناسب برای ارزیابی کیفیت یک محصول باشد‌.البته باید توجه داشت که ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تولیدی شودر شامل آبکاری بدنه محصولات این شرکت نمی شود و در صورت خرابی یا آسیب دیدن آبکاری این محصولات امکان تعمیر یا تعویض آنها وجود ندارد.

در چه شرایطی می توان از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات شودر استفاده کرد؟

برای فعال شدن خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات شودر در درجه اول باید کارت ضمانت نامه یا فاکتور فروش محصول مورد نظر به مهر و امضای فروشنده ممهور و تایید شود و تاریخ خرید محصول به صورت خوانا و دقیق در آن درج گردد. از جمله شرایطی که می تواند باعث ارائه خدمات و تعویض شیرالات شودر شود آن است که شیرآلات خریداری شده از زمان خرید تا نصب و استفاده به دلایل مختلف مثل ضربه یا نصب به وسیله افراد غیر ماهر دچار آسیب نشده باشد یا از مواد اسیدی برای شستشوی محصول استفاده نشود. لازم به ذکر است که اگر محصول استفاده شده به خاطر نوسانات فشار آب دچار نقص فنی شود تعویض و گارانتی شامل حال محصول مورد نظر نمی شود.همچنین کسانی که از محصولات شرودر استفاده می کنند باید بدانند که نصب و استفاده از محصولات این شرکت در شرایط دمایی نامناسب یا وجود ناخالصی در مایعات خروجی اگر باعث آسیب دیدن شیرالات شود به دلیل استفاده نامعقول است و‌نادرست از شیرآلات، گارانتی و خدمات پس از فروش با آن ها تعلق نمی گیرد.

پرفروش ترین مدل شیرآلات شودر کدامند؟

مدل های پرفروش روکار:

  • اطلس پلاس
  • بیزانس
  • یونیک
  • باواریا
  • ظرفشویی شاوری ایتن

مدل های پرفروش توکار:

  • رومر
  • رومر پلاس
لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34101

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.