• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

واحد نهضت ملی مسکن 1842 استان تهران اردیبهشت ماه افتتاح می شود

  • کد خبر : 37673
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
واحد نهضت ملی مسکن 1842 استان تهران اردیبهشت ماه افتتاح می شود

به گزارش اخبار اقتصادی و اعلام شده است وزارت راه و شهرسازی حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه یکصد و ششمین جلسه شورای مسکن استان به ریاست میرمحمد غروی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور سعید غفوری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: 1842 واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر 200 واحد، رباط کریم 308 واحد، شهریار 504 واحد، پاکدشت 630 واحد و 200 واحد مرجع داشته ایم. پروژه 6 در شهرستان دماوند.

وی گفت: در جلسه یکصد و ششمین شورای مسکن استان تهران بر اهمیت آماده به کار بودن و ارائه خدمات توسط شرکت های خدمات رسان آب، برق و گاز تاکید شد و مقرر شد پروژه های بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند. در پرونده ارائه خدمات سریع طبق قانون درج شود در وزارت نیرو مستقر شود.

جنتی افزود: اردیبهشت امسال بیش از چهار هزار مسکن مهر و ملی در شهر جدید پرند افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه بر تامین درآمدهای مالی وزارت راه، شهرسازی و نیرو و همچنین استانداری تهران در اسرع وقت تاکید شد تا خدمات رسانی به مردم در اولویت قرار گیرد.

جنتی از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه روز گذشته شورای مسکن، دستور آغاز نوسازی پروژه 336 واحدی ملی مسکن قرچک، تسریع در روند آماده سازی زمین برای طرح های جدید نهضت مسکن ملی و همچنین تسریع در آماده سازی زمین برای طرح های جدید نهضت مسکن ملی را اعلام کرد. واگذاری 145 هکتاری پروژه های ملی مسکن پرند در اسرع وقت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37673

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.