• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2

هشدار ملی برای بخش برق کشور به دلیل گرم ترین روز سال

  • کد خبر : 41256
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
هشدار ملی برای بخش برق کشور به دلیل گرم ترین روز سال

به گزارش اخبار اقتصادی، همایون حایری معاون وزیر نیرو در نشست تخصصی برای عبور از سخت ترین روزهای گرم تابستان امسال ضمن تشکر از حضور 24 ساعته مدیرعامل شرکت توانیر و ایجاد فضای آرامش در صنعت برق برای تامین برق پایدار برای همه مشترکین؛ وی از همکاری مدیران کل شرکت ها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مدیر کل شرکت توانیر از مدیران کل شرکت های توزیع و برق منطقه که با دقت و وسواس فراوان بر موضوع برق رسانی به شعب و مشترکان انتخاباتی در گرم ترین روز سال نظارت می کنند تشکر کرد.

رجبی مشهدی با اشاره به فرارسیدن موج گرمای جدید و افزایش دما در بیشتر نقاط کشور، پیش بینی کرد تقاضای مصرف برق در هفته آینده از مرز 75 هزار مگاوات عبور کند.

مدیرعامل شرکت توانیر بر آمادگی هر چه بیشتر شرکت ها در روزهای آینده تاکید کرد و بر اجرای دقیق و منظم برنامه های مدیریت بار در تمامی بخش ها تاکید کرد.

رجبی مشهدی با تاکید بر موضوع کشف و انهدام غیرمجاز ارزهای دیجیتال، به مدیران عامل شرکت‌ها تاکید کرد که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و به کسانی که استخراج غیرمجاز ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنند، جوایزی در نظر بگیرند.

مدیرعامل توانیر در پایان خطاب به شرکت ها تاکید کرد: با دعوت و جلب مشارکت حداکثری هموطنان استان خود برای شرکت در کمپین انرژی و بهره مندی از میلیون ها جوایز ارزنده، صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری کنند. در این روزهای گرم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41256

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.