• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

مهلت انتخاب خودروهای وارداتی امشب به پایان می رسد.

  • کد خبر : 39232
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
مهلت انتخاب خودروهای وارداتی امشب به پایان می رسد.

به گزارش اخبار اقتصادی، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه تامین. خودروهای وارداتی امروز (6 اردیبهشت) آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی برای ثبت نام کنندگان اسفند 1301 است. متقاضیان از 24 اردیبهشت لغایت ساعت 23:59 امشب فرصت داشتند تا از بین 14 خودروی وارداتی، خودرو را انتخاب کنند.

الف- خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمت درج شده در جدول شماره 1 قیمت نهایی در مبادی ورودی و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. ، با اضافه شدن به قیمت های فوق، واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت و تحویل به موقع خودرو و تحویل آن اقدام کنند.

ب- خودروهای با قیمت علی الحساب در مبادی ورودی:

خودروهای وارداتی

تبصره 1: قیمت فاکتور اعلامی، قیمت در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … در نهایی و تایید شده اضافه می شود. قیمت. هنگام صدور فاکتور نهایی واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و دریافت 50 درصد قیمت فاکتور نسبت به عقد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

تبصره 2- قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل فوق و حداکثر 5 روز پس از فراخوان به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از سامانه اولویت خودروهای وارداتی حذف خواهد شد.

تبصره 4- کلیه شرکتهای واردکننده موظفند در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 5: تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو انجام می شود.

تبصره 6- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی اقدام به انتخاب خودرو کرده اند و گزینه عدم واگذاری را در پرتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول قبلی، باید نسبت به انتخاب خودروی جدید اقدام کنند.

تبصره 7- بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39232

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.