• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

مرز حمایتی مهم در بازار سکه

  • کد خبر : 39083
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مرز حمایتی مهم در بازار سکه

اکو ایران: فعالان بازار می گویند ارز امامی در سطح حمایتی 41 میلیون و 200 هزار تومان است و در صورت کاهش نرخ ارز در دومین روز هفته، خروج ارز به انتهای کانال 41 است. میلیون تومان محتمل است. با این حال، در صورت افزایش قیمت دلار و درهم، قدرت سمت نزولی بازار ارز تا حدودی تعدیل خواهد شد.

اخبار اقتصادی، بازار سکه دیروز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. لازم به ذکر است، قیمت ارز امامی که روز پنجشنبه هفته گذشته با قیمت 41 میلیون و 500 هزار تومان بسته شده بود، در آغاز فعالیت معاملاتی روز شنبه به 41 میلیون و 900 هزار تومان رسید. اما در ادامه معاملات به 41 میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافت.

فعالان بازار در خصوص نوسانات قیمت سکه امامی گفتند: صبح دیروز طلای جهانی پیشتاز بازار شد و فلز زرد ملی به دنبال نوسانات طلای جهانی با رشد هیجانی روبرو شد.

اما در ادامه معاملات با وجود اینکه ارز در روند صعودی قرار داشت، با شروع بازار ارز و کاهش قیمت دلار و درهم، ارز امامی با افت دما مواجه شد و مسیر نزولی را ادامه داد.

همچنین قیمت طلای مذاب از کانال 15 میلیون تومان آغاز و با افت 14 میلیون و 810 هزار تومانی به پایان رسید.

پیش بینی قیمت سکه امروز 23 اردیبهشت.

فعالان بازار در شرایط فعلی حرکت ارز در دومین روز هفته را از دو منظر پیش بینی کردند.

به گفته گروهی از معامله گران ارز، در صورت افزایش قیمت دلار و درهم برخلاف روز شنبه، احتمال تغییر فاز این ارز وجود دارد. در این صورت ارز 41 میلیون و 300 هزار تومان و 41 میلیون و 500 هزار تومان محدودیت دارد.

با این حال، برخی معتقدند ارز در نقطه حساسی قرار دارد و اگر امروز مانند دیروز نرخ ارز اصلاح شود، ممکن است این اتفاق دوباره سمت صعودی را ترش کند. بنابراین اگر مرز فعلی ارز گم شود، در سناریوی دوم، مرز 41 میلیون تومان و محدوده 40 میلیون و 800 هزار تومان مهم است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39083

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.