• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4

مدیرعامل ایران خودرو: بگذارید پژو پارس 6 ماه دیگر مردم را بکشد!

  • کد خبر : 39051
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
مدیرعامل ایران خودرو: بگذارید پژو پارس 6 ماه دیگر مردم را بکشد!

به گزارش اخبار اقتصادی، فایل صوتی که تاریخ آن مشخص نیست با حضور علیمردان عظیمی، مدیرعامل در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. ایران خودرو وی خطاب به علی کریمی فیروزجایی، عضو کمیته سخنگوها می‌گوید: آقای کریمی مدیون شما هستم و خود را کاملا مطیع میدانم.

وی در ادامه به کریمی فیروزجایی می گوید: بحث باشگاهی که گفتید کاملا درست است. هزینه های صفر تا صد باشگاه پینگ پنگ و هر وسیله ای که در شهرستان بابل (حوزه انتخاباتی علی کریمی فیروزجایی) معرفی می کنم بر عهده ایران خودرو بوده و وظیفه اینجانب است که هزینه های آنها را پرداخت کنم.

و ادامه می دهد: بر اساس اعلام سازمان استاندارد، پژو پارسی تولید بابل تا 10 تیرماه قابل شماره گذاری است. بعد از تبریز، بابل باید قطب دوم تولید سورن شود و همینطور هم خواهد شد و اقدامات اولیه در حال حاضر انجام شده است، اما تا دی ماه باید پژو پار را تولید کنیم. لطفا به این برادران بگویید چهار کتاب قانون به آنها داده اید که قانون اساسی می گوید باید کالای ارزان به مردم برسانند. آیا این قانون نیست؟ اما کلمه استاندارد قانون چیست؟

عظیمی در ادامه می گوید: اگر پژو پارس واقعاً تا الان یک نفر را کشته است، بگذارید 6 ماه دیگر بکشد. 247 هزار نفر ثبت نام کردند. به مردم چه جوابی می دهید؟

وی ادامه می دهد: اولویت ما افزایش تعداد کارگران و تولید خودرو در سه شیفت در بابل (حوزه انتخاباتی علی کریمی فیروزجایی) است. ایران خودرو از فروش هر خودرو بین 26 تا 92 میلیون تومان ضرر می کند.

به گزارش اخبار اقتصادی، 15 ماه از ثبت نام متقاضیان خرید خودرو پژو پارس می گذرد که سامانه یکپارچه فروش خودرو به آنها قول تحویل خودرو در پاییز و زمستان 1402 را داده بود که تولید این خودرو در سال گذشته متوقف شد و از استانداردسازی گذشت. سازمان و پس از آن با رایزنی هایی که انجام شد، ادامه تولید پژو پارس قانونی و مشروط به نتایج تست و رئیس سازمان ملی استاندارد شد. اعلام کرد: اگر این خودرو بتواند استانداردهای جهانی را داشته باشد، هیچ مانعی برای تولید آن وجود ندارد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39051

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.