• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

قیمت دوچرخه‌های سایز 26 ویوا شکسته شد!

  • کد خبر : 38236
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
قیمت دوچرخه‌های سایز 26 ویوا شکسته شد!

یکی از معروف‌ترین برندهای دوچرخه در ایران، مخصوصاً در بین ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای برند ویوا است. درصورتی‌که برای خرید دوچرخه اقدام می‌کنید، می‌توانید از محصولات این کمپانی با خیال راحت استفاده نمایید. این شرکت برای هر نوع مسیر و سبک دوچرخه‌سواری دست به تولید محصولات مختص آن زده، به صورتی که می‌توانید به راحتی با کمک‌گرفتن از آنها سخت‌ترین مسیرها را نیز به راحتی پشت سر بگذارید.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع دوچرخه این برند مدل‌های مختلف آن در سایز رایج ۲۶ هستند که درعین‌حال که باکیفیت می‌باشند، جایگاه ویژه‌ای نیز در بین دیگر برندهای دوچرخه در کشور دارند. دوچرخه‌های ویوا همواره با قیمت مناسب و کیفیت خارق‌العاده خود شناخته می‌شوند؛ اما خوشبختانه به‌تازگی توسط چندین مجموعه بزرگ فروشگاهی این قیمت‌ها تعدیل‌یافته و شکسته شده‌اند!

دوچرخه ویوا ۲۶ برای کجاست؟

تمامی دوچرخه‌های ویوا در هر سایزی که باشند، در یکی از کارخانه‌های این کمپانی بزرگ در چین، ماکائو یا سریلانکا تولید می‌شوند. این برند که با نام کامل Viva Bicycle Corporation شناخته شده، از سال ۱۹۹۲ فعال بوده و در حال حاضر توجه بسیاری از دوچرخه‌سواران و ورزشکاران را به خود جلب کرده است. قطعات مناسب در کنار تولید و طراحی فریم‌های اختصاصی و استاندارد عاملی اصلی افزایش خرید دوچرخه ویوا به شمار می‌روند.

باوجوداینکه ویوا شرکتی خارجی است و جز برندهای داخلی به شمار نمی‌رود؛ اما محصولات آن با قیمت بسیار مناسبی به دست مشتریان خود در سراسر جهان می‌رسند. حضور فعال این برند در بازار ایران و در گروه‌های سنی مختلف همچون کودکان، نوجوانان و مخصوصاً بزرگسالان با  دوچرخه ویوا ۲۶ را نمی‌توان به‌سادگی نادیده گرفت.

برای خرید دوچرخه ویوا اصل و اورجینال راه‌های متعددی پیش روی شما است. در حال حاضر این کمپانی دوچرخه‌های خود را از طریق وب‌سایت تخصصی و نمایندگی‌های فعالش در ۴۵ کشور در تمامی قاره‌ها به فروش رسانده و به دوچرخه‌سواران ارائه می‌کند. برای اینکه بتوانید انواع دوچرخه ویوا ۲۶ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دست داشته باشید، باید حتماً از اصالت دوچرخه مطمئن شده و آن را بررسی کنید.

ویوا در تمامی محصولات خود یک طراحی منسجم که شامل فریم قابل‌اعتماد با استاندارد بالا، زین نرم و راحت، پدال‌های مقاوم، سیستم دنده و تعلیق مناسب است را به اجرا درآورده که به راحتی می‌توان با بررسی آن‌ها در خرید دوچرخه‌های ویوا، موارد فیک و اصل را از یکدیگر تفکیک داد.

دوچرخه‌های 26 حرفه ای ویوا

برای خرید دوچرخه ویوا ۲۶ چه کوهستانی، چه جاده‌ای و چه شهری بدون محدودیت می‌توانید وارد عمل شوید؛ چرا که این برند محصولات خود را با تنوع بسیار بالا متناسب با نیازهای متعدد ورزشکاران تولید و عرضه می‌کند. دوچرخه‌های ویوا همواره به‌عنوان پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه‌های دوچرخه شناخته شده و به علت قیمت پایین و کارکرد مناسب خود همواره مورد استقبال قرار می‌گیرند. دوچرخه‌های ۲۶ حرفه‌ای ویوا برخلاف دیگر محصولات این کمپانی گران‌قیمت هستند؛ اما تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آنها به حدی جدید و امروزی است که تمامی نیازهای ورزشکاران در سطوح پیشرفته را پاسخ می‌دهد، مجهز به جدیدترین و کارآمدترین سیستم‌ها و قطعات بوده و سواری روان و ایده‌آل را فراهم می‌سازد.

با تمامی این توصیفات در نظر داشته باشید که کمپانی ویوا در مقایسه با دیگر برندهای مطرح دوچرخه‌سازی، شرکتی کوچک به شمار می‌رود و ازاین‌جهت دوچرخه‌های حرفه‌ای آن به‌مانند رقبای باسابقه و شناخته‌شده‌ترش، چندان در سطح جهان مطرح نیست؛ اما این نکته به معنای کاهش کیفیت یا عدم کاربری صحیح این دوچرخه‌ها نمی‌باشد. در کشورمان خرید دوچرخه‌های ویوا به علت قیمت مناسبشان همواره بالا بوده است. بااین‌حال دقت کنید که نوع تقلبی آنها نیز در بازار بسیار زیاد است؛ ازاین‌رو یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید آن است که در هنگام خرید و انتخاب یک فروشگاه مناسب با تحقیق و تمرکز وارد عمل شوید.

قیمت خرید دوچرخه‌های ویوا

چه بخواهیم و چه نخواهیم قیمت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایل ما در انتخاب و اقدام به خرید است؛ بنابراین بهتر است تا در زمان خرید دوچرخه‌های ویوا دقت کنید که چه میزان بودجه در دست دارید، برای خود یک محدوده مشخص را انتخاب کرده و قربانی تبلیغات نشوید. در بازار فعلی برای خرید دوچرخه ویوا از سایزهای کوچک تا بزرگ لازم است تا بازه ۳ تا ۳۰ میلیون‌تومانی را در نظر بگیرید و این نکته را موردتوجه قرار دهید که دوچرخه‌های بزرگ‌سالانه از سایز ۲۶ به بالا، بیش ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

برای داشتن دوچرخه ویوا ۲۶ ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید. به‌عنوان‌مثال اگر دوچرخه‌ای می‌خواهید که با حداقل مراجعه به تعمیرگاه تا مدت‌ها قابل‌استفاده باشد و عملکردی معمولی، متوسط و روبه‌بالا را در اختیارتان قرار دهد، بهتر است به سراغ دوچرخه‌هایی از این برند بروید که محصولات رده‌پایین شیمانو همچون Deore در آن به‌کاررفته باشد تا علاوه بر کیفیت مناسب هزینه زیادی را نیز بر روی دستتان نگذارند. محل مورداستفاده و نوع استفاده از آن را نیز تعیین کنید. اگر می‌خواهید از دوچرخه خود در مسیرهای شهری و پر رفت‌وآمد استفاده کرده و حتی برای مدتی آن را در خیابان قفل کنید، به‌هیچ‌وجه نباید به سراغ دوچرخه‌های گران‌قیمت ویوا بروید؛ چرا که در معرض خطر و دزدیده‌شدن خواهند بود.

همچنین اگر نخستین‌بار است که برای خرید دوچرخه اقدام می‌کنید، بهتر است تا از انواع دوچرخه ویوا ۲۶ میان‌رده و متوسط که قیمت مناسبی نیز دارند استفاده کنید؛ چرا که پس از مدتی سواری و رکاب زنی تازه متوجه خواهید شد که بهترین دوچرخه برای شما چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. به‌این‌ترتیب می‌توانید دوچرخه بعدی خود را دقیق‌تر و با آگاهی بالاتری انتخاب کنید. می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید دوچرخه از لینک زیر اقدام کنید:

https://arya-charkh.ir/12-%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87

قیمت دوچرخه‌های 26 ویوا

قیمت خرید دوچرخه ویوا ۲۶ بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود، هرچه که قطعات آن باکیفیت‌تر و از برندهای معتبرتری بوده و سطح طراحی آن به طور حرفه‌ای‌تری انجام‌گرفته باشد، قیمت آن افزایش خواهد یافت‌. در حال حاضر دوچرخه‌های ویوا در مدل‌های ساده شهری و کوهستانی قیمتی بین ۵ تا ۱۷ میلیون تومان دارند و هرچه که سال ساخت، امکانات و تکنولوژی‌هایی به‌کاررفته در آنها بیشتر باشد، قیمتشان نیز افزایشی خواهد بود. در نظر داشته باشید که ویوا دوچرخه‌های سایز ۲۶ را در مدل‌های برقی نیز تولید می‌کند که قیمت آن‌ها بسیار بالا است.

تمام دوچرخه‌های ۲۶ ویوا در سطوح معمولی و میان‌رده فریمی از جنس آلومینیوم ۶۰۶۱ دارند که با وزن مناسب، انعطاف‌پذیری بالا و شکنندگی بسیار پایین شناخته می‌شوند. در مدل‌های حرفه‌ای‌تر آن می‌توانید جنس بدنه را از کربن مشاهده کنید. در کنار این مورد تعداد دنده نوع شانژمان و نوع ترمز نیز تأثیر بسزایی در قیمت این محصولات دارند، به‌نحوی‌که در مدل‌های جدیدتر شاهد استفاده از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی و سیستم تعلیق کامل به همراه تعداد بالای دنده هستیم که در کنار تأثیر در قیمت نهایی آن، سبب افزایش کیفیت سواری نیز می‌شوند.

بهترین مدل‌های دوچرخه‌ ویوا سایز ۲۶

برند ویوا به‌عنوان یک برند چینی نوظهور، دوچرخه‌هایی کاربردی را در سبک‌های مختلف با کیفیت عالی در بازار عرضه می‌کند. این برند همواره به دنبال ایجاد تجربه بهتر برای ورزشکاران بوده و این استراتژی را به‌خوبی در محصولات خود نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با اطمینان بسیار بالاتری از نظر کیفیت دست به خرید دوچرخه آن بزنید. بهترین و پرفروش‌ترین انواع دوچرخه ویوا ۲۶ را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • دوچرخه دومنظوره ویوا سایز 26 مدل VIVA DITO 17

  • دوچرخه کوهستان ویوا سایز 26 مدل پونتو

  • دوچرخه ویوا سایز 26 مدل لویس

  • دوچرخه ویوا 26 VORTEX LL

  • دوچرخه ویوا 26 مدل بست

  • دوچرخه ویوا مدل سناتور سایز 26

  • دوچرخه کوهستان ویوا سایز 26 مدل اکسیژن 100

  • دوچرخه دومنظوره کربن ویوا سایز 26 مدل LONDON

خرید دوچرخه ویوا ۲۶ با قیمت‌هایی استثنایی

این روزها همه ما به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستیم و ازاین‌جهت که قیمت خرید دوچرخه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید آن است، می‌توانید با روشی که به شما معرفی می‌کنیم، دوچرخه ویوا ۲۶ موردعلاقه خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار داشته باشید. کافی است تا برای انتخاب و خرید این محصول به فروشگاه آنلاین دوچرخه آریا چرخ مراجعه کنید. در حال حاضر این مجموعه تخفیفات استثنایی و بی‌نظیری را بر روی محصولات مختلف خود از جمله دوچرخه‌های اعمال کرده است. اگر شماها از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید تا محصولات موردنظر خود را به شیوه‌ای امروزی، آنلاین و اینترنتی سفارش داده و بدون دردسر در زمانی مناسب تحویل بگیرید، این فروشگاه آنلاین مناسب‌ترین گزینه برای شما است.

آریا چرخ انواع دوچرخه‌های ویوا را در سایز ۲۶ در مدل‌های مختلف شهری و کوهستانی فراهم کرده و با قیمت‌های بسیار مناسب در کنار تخفیف بالا به فروش می‌رساند. این جشنواره به مناسبت سال نو بوده و به گفته مدیران این مجموعه با هدف تشویق هرچه بیشتر جوانان به رکاب زنی و داشتن تفریحات سالم انجام شده است. برای خرید دوچرخه همواره باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا هم از کیفیت و اصالت محصولات و همچنین از خدمات پس از فروش آنها مطمئن باشید. یک فروشگاه دوچرخه مطمئن باید از همان ابتدا این ضمانت را به شما بدهد که در صورت عدم رضایت از محصول یا وجود هرگونه نقص در آن که مخالف با سفارش شما است، محصول مرجوع شده و پولتان در زمانی کوتاه بازگشت داده شود.

یکی از این فروشگاه‌ها آریا چرخ است که علاوه بر خرید مطمئن و خدمات پس از فروش، از پشتیبانی ۲۴ ساعته هم برخوردار است و بر اساس قوانین و ضوابط خود مدت معینی را برای تست و استفاده از محصولات در اختیارتان قرار می‌دهد. به به‌این‌ترتیب در صورت عدم رضایت یا وجود هرگونه مشکل در دوچرخه ویوا 26 شما می‌توانید در این مدت بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی برای مرجوع کردن یا تعویض آنها اقدام کنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38236

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.