• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

قیمت برق برای 80 درصد مردم گران نیست

  • کد خبر : 39204
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
قیمت برق برای 80 درصد مردم گران نیست

به گزارش اخبار اقتصادی، آخرین اصلاحات مصطفی رجبی مشهدی نرخ برق مربوط به آبان ماه سال گذشته است و یادآور شد: نرخ برق در سال 1403 تغییر نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: 80 درصد مشترکانی که زیر مدل مصرف می کنند تغییر چندانی در قبوض برق نداشته اند اما نرخ برق برای مشترکان با مصرف بالاتر از مدل و به ویژه مشترکان بالای 2.5 برابر مدل در وضعیت تدریجی و رو به رشدی قرار دارد. روشی که انتظار می رود در کاهش مصرف برق این دسته از مشترکان نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل توانیر صدور قبوض ماهانه برق را از دیگر تغییرات امسال برشمرد و با اشاره به اینکه با اجرای کمپین با انرژی می توان به راحتی به کاهش 15 درصدی مصرف برق مشترکان داخلی دست یافت، بر لزوم تعامل بیشتر بین این دو کشور تاکید کرد. روابط عمومی در صنعت برق وی با این مطالعه بر استفاده از ابزارهای جدید برای هم افزایی اقدامات مدیریت مصرف تاکید کرد.

رجبی مشهدی با اشاره به طرح های تشویقی برای صرفه جویی در مصرف برق، اعلام کرد: برای مشترکانی که مصرف برق خود را کاهش دهند یک دوره برق رایگان در نظر گرفته می شود و پس از آن بر اساس میزان کاهش انرژی امتیاز دریافت کرده و در قرعه کشی شرکت خواهند کرد. آنها از جوایز ارزشمندی مانند خودرو، لوازم خانگی و محصولات دیجیتال بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به راه اندازی سامانه دو طرفه اندازه گیری مصرف آب و برق توسط وزارت نیرو با بیان اینکه مصرف آب بیش از 80 درصد مشترکان کشاورزی مطابق با مجوز است، افزود: در صورتی که کشاورزی مشترکین 11 درصد نیاز برق مصرفی خود را از طریق سیستم های خورشیدی تامین می کنند از برنامه های مدیریت مصرف برق در تابستان معاف هستند.

صنایع کوچک و متوسط ​​را که اکثر مشتریان صنعتی کشور را شامل می شود از برنامه مدیریت مصرف مستثنی کرد. همچنین با همکاری وزارت حراست کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد. با توجه به ماه های اضطراری

مدیرکل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت نیرو نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی وظیفه ایجاد امید در جامعه و شناساندن ریشه ها و اصالت جامعه را به مردم بر عهده دارد.

علی اکبر کاظمی نیز با بیان اینکه جامعه ما درخت تنومند و با تمدنی بلند است که هر چقدر هم که به آن فشار وارد شود محکم می ماند، اظهار داشت: در این میان روابط عمومی ها وظیفه ایجاد امید در جامعه و شناخت ریشه و ریشه ها را بر عهده دارند. اصالت جامعه

وی در عین حال تاکید کرد: روابط عمومی باید با اتحاد و همدلی از صنعت برق دفاع کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در پایان با بیان اینکه روابط عمومی همیشه پای کار بوده و ثابت کرده است که ظرفیت بالایی دارد، روابط عمومی را اعتباری برای سازمان دانست.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39204

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.