• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

فلز قرمز 9 هزار دلار شد.

  • کد خبر : 36827
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
فلز قرمز 9 هزار دلار شد.

اقبال نزد تاجران فلز قرمز بازگشت. ضعف شاخص دلار آمریکا و احتمال کاهش تولید مس پالایش شده توسط چینی ها باعث شد تا فلز قرمز در معاملات بورس فلزات لندن تا سقف نرخ سالانه افزایش یابد و این فلز به قیمت سقف 11 ماهه خود در کامکس آمریکایی برسد. معاملات.

اخبار اقتصادی، مس در معاملات آتی بورس فلزات لندن تا اواسط جمعه 24 اسفند ماه با رشد روزانه 1.25 درصدی تا کانال 9000 دلار افزایش یافت و با قیمت 9230 دلار در هر تن فروخته شد. در عین حال این فلز تا اواسط 15 مارس رشد روزانه 1 درصدی را به ثبت رساند و با قیمت 4.08 دلار در هر پوند به فروش رسید.

کاهش تولید به نفع فلز قرمز

فلز قرمز با محدودیت نرخ سالانه در معاملات آتی بورس فلزات لندن معامله شد. مس در 15 مارس 9023 دلار در هر تن معامله شد. این رقم نشان دهنده بالاترین قیمت فروش این فلز پس از 2 اسفند سال گذشته بود. علاوه بر این، این فلز در معاملات آتی Comex ایالات متحده با بالاترین سرعت از آوریل 2023 افزایش یافت.

کارخانه های چینی به دلیل کاهش کنسانتره تصمیم به کاهش تولید در واحدهای زیان آور گرفته اند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که قیمت کنسانتره مس به پایین‌ترین سطح خود در یک دهه اخیر رسید و سودآوری کارخانه‌های ذوب را تحت تأثیر قرار داد. در حالی که محدودیت تولید خاصی وجود ندارد، هر کارخانه ریخته گری عملیات را ارزیابی کرده و در صورت لزوم تنظیمات را انجام می دهد. علاوه بر این، در این نشست به راهکارهای جایگزین احتمالی مانند افزایش استفاده از ویال های مس برای کاهش وابستگی به کنسانتره سنگ مس در فرآیندهای تولید پرداخته شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36827

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.