• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

فروش 10 شمش یک کیلویی در اولین جلسه حراج / قیمت فروش شمش چقدر بود؟

  • کد خبر : 34069
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
فروش 10 شمش یک کیلویی در اولین جلسه حراج / قیمت فروش شمش چقدر بود؟

به گزارش اخبار اقتصادی، اولین جلسه حراج حضوری شمش طلا از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 27 دی ماه در ساعت مرکز مبادلات ارز و طلای ایران برگزار شد.

طبق اعلام رئیس مرکز طلا و ارز ایران، در پایان مزایده حضوری امروز، 10 شمش طلا یک کیلویی بر اساس نرخ های کشف شده در فرآیند عرضه و تقاضا و وجه نقد معامله شد. در پایان جلسه تسویه و تحویل فیزیکی شمش طلا نیز انجام شد.

لازم به ذکر است در حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، شمش ها به صورت یک کیلویی به فروش می رسد و تامین کنندگان آن کلیه افراد از جمله واردکنندگان طلا با جبران تعهد ارزی خواهند بود.

جلسه مزایده از ساعت 12 آغاز می شود و ودیعه وثیقه هر قطعه شمش طلای استاندارد مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3.500.000.000 ریال) می باشد.

خریداران باید تا ساعت 16:00 روز سه شنبه 5 دی ماه 1402 وجه وثیقه را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است مبلغ سپرده تضمینی باید به بانک ملی ایران شعبه مرکز بانک کارگشای و به شماره حساب مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران واریز شود.

قیمتی که مبنای مبادلات طلا در مرکز مبادلات ایران خواهد بود، قیمت عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس قیمت پیشنهادی خریداران و پذیرفته شده توسط فروشندگان خواهد بود.

متقاضیان خرید شمش طلا در مرکز مبادلات ایران عبارتند از: «فروشندگان عمده شمش طلا با جواز کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان فعال و تولیدکنندگان مصنوعات طلا با جواز کسب مجاز و معتبر» و «خرده فروشان طلای ذوب شده با مجوز مجاز و معتبر». مجوزهای کسب و کار». “.

مدارک دریافتی مرکز مبادلات ایران از متقاضی خرید شمش طلا نیز شامل «اصل نامه درخواست شرکت در مزایده (در سایت رسمی www.ice.ir)»، «اصل کارت ملی»، «اصل. پروانه کارت بازرگانی و اصل فیش واریزی بانکی.” «اصل گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی به نام مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران» و «آخرین آگهی در روزنامه رسمی (ویژه اشخاص حقوقی)» خواهد بود.

حراج آنلاین شمش طلا از هفته آینده آغاز می شود. میله ها امروز به چه قیمتی فروخته شد؟

بالسینی درباره قیمت فروش 10 شمش یک کیلویی در حراج امروز گفت: قیمت ها بسیار نزدیک به بازار بود. قیمت بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین شد.

سخنگوی مرکز طلا و ارز با بیان اینکه حراج آنلاین نیز از هفته آینده آغاز می شود، گفت: حراج حضوری یک روز در هفته برگزار می شود. در مزایده امروز نمایندگان بانک مرکزی، کارگشایی، مرکز مبادلات و اتحادیه طلا و جواهر کار اجرایی را بر عهده داشتند.

سخنگوی مرکز مبادلات با استقبال خوب از اولین مزایده اشاره کرد و افزود: خریداران شمش طلا امروز چهار گروه از تولیدکنندگان طلا و جواهر از بخش‌های مختلف بودند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34069

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.