• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
5

فروش اقساطی جک S5 با شرایط ویژه در مجموعه کیان خودرو

  • کد خبر : 32821
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
فروش اقساطی جک S5 با شرایط ویژه در مجموعه کیان خودرو

فروش اقساطی جک S5 مزایای بسیار زیادی به وجود آورده است. تمام افراد و به خصوص جوانان که توانایی پرداخت کامل هزینه خودرو را ندارند، می‌توانند برای رفاه حال خود یا کسب درآمد، این خودروها را به صورت قسطی تهیه کنند. برای اینکه به شکل دقیق و کامل از شرایط فروش اقساطی جک S5 مطلع شوید، لازم است که به بررسی جدول فروش اقساطی جک بپردازید، تا متناسب با شرایط مالی خود، اقساط طولانی با مبلغ قسط کمتر را انتخاب کنید. مجموعه کیان خودرو یکی از معتبرترین مراکزی است که با اطمینان از درست بودن روند قراردادها، می‌توانید با آنها ارتباط بگیرید (02158402).

 جدول فروش اقساطی کرمان موتور

مشخصات ظاهری جک S5

جک S5 یکی از خودروهای شاسی‌بلند است که از همان ابتدای ورود به بازار به دلیل مشخصات ظاهری زیبا و مشخصات فنی مناسب مورد توجه قرار گرفت. برخی از مراکز فروش خودرو برای راحت‌تر کردن شرایط تهیه این خودرو اقدام به ارائه فروش اقساطی جک S5 کردند تا افراد بیشتری بتوانند از این خودروی با کیفیت استفاده کنند. مجموعه کیان خودرو یکی از این مراکز تخصصی است.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات ظاهری جک S5 صحبت کنیم باید بگوییم که طراحی مدرن و جذابی دارد و در نمای جلو از یک پنجره بزرگ با خطوط شکسته و چراغ‌های LED ظاهری جذاب و اسپرت برخوردار است. در نمای جانبی از رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی، خط شانه‌ای برجسته و شیب ملایم سقف ظاهری جوان‌پسند به خودرو می‌دهد. اما در قسمت عقب چراغ‌های LED با طراحی گرافیکی جذاب چهره مدرن و چشم‌نواز را به وجود آورده‌اند.

مشخصات فنی جک S5

زمانی که قصد خرید جک S5 اقساطی را دارید بهتر است ابتدا با برخی از مشخصات و ویژگی‌های فنی آن را با برخی از رقبای هم‌رده قیمتی این خودرو مقایسه کنید تا بتوانید برای انتخاب این خودرو به صورت اقساطی تصمیم بهتری بگیرید. در این بخش به برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی جک S5 می‌پردازیم:

  • موتور: 1.5 لیتری توربوشارژ

  • قدرت: 174 اسب بخار

  • گشتاور: 265 نیوتن‌متر

  • گیربکس: CVT

  • شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت: 11.7 ثانیه

  • مصرف سوخت ترکیبی: 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر

با توجه به امکانات و آپشن‌های بسیار عالی و شکل ظاهری زیبا، فروش جک S5 اقساطی از استقبال بالایی برخوردار است. به همین سبب یافتن یک مجموعه معتبر مانند کیان خودرو که شرایط اقساطی مناسبی برای خریدار در نظر گرفته به بسیاری از خریداران کمک می‌کند تا خریدی قابل اطمینان انجام دهند.

 ارائه بازبینی داخل کابین جک s5 در فروش قسطی

تفاوت جک S5با S3

خودروی جک جزء محصولات چینی است که توسط شرکت کرمان موتور در داخل ایران ارائه می‌گردد. به همین جهت اغلب افراد می‌توانند از فروش اقساطی جک S5 کرمان موتور و S3 نیز استفاده کنند. از آنجایی که این دو خودرو از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت دارند، در هنگام خرید ممکن است برای بسیاری از افراد سوال به وجود بیاید که تفاوت جک S5 با S3 در چیست؟

این دو خودرو هم از لحاظ شکل ظاهری و هم از لحاظ مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به همین دلیل افرادی که توانایی پرداخت اقساط بیشتر را دارند از فروش قسطی جک S5 بیشتر استقبال می‌کنند. جک S5 از لحاظ ابعاد بزرگتر و جادارتر بوده و طراحی آن مدرن‌تر می‌باشد. از لحاظ فنی در دو نسخه یک و نیم لیتری و 1.6 لیتری تولید شده که با داشتن موتوری قوی‌تر در هر دو نسخه از لحاظ قدرت موتور و شتاب برتری نسبت به جک S3 دارد.

شرایط فروش اقساطی جک S5

آگاهی خریداران از شرایط فروش اقساطی جک S5 مسئله بسیار مهمی است. چرا که متناسب با شرایطی که هر مجموعه در نظر می‌گیرد، می‌توانند اقدام به خرید اقساطی جک S5 نمایند.

برخی از مراکزی که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت دارند، از لیزینگ خودرو استفاده می‌کنند. معمولاً این نوع از معاملات به نفع خریدار نبوده، زیرا تا پایان پرداخت اقساط، خودرو به نام خریدار نمی‌شود. اما مجموعه کیان خودرو شرایطی را در نظر گرفته که بلافاصله پس از عقد قرارداد، خودرو به نام خریدار سند می‌خورد.

برای اینکه بتوانید با مهم‌ترین شرایط فروش این مجموعه آشنا شوید، لازم است از طریق وب‌سایت کیان خودرو، جدول فروش اقساطی جک S5 را مورد بررسی قرار دهید. در این جدول معمولاً تعداد اقساط به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه، متناسب با شرایط خریدار در نظر گرفته می‌شود.

مزیت فروش اقساطی جک S5 تحویل فوری در کیان خودرو

این مسئله که شما بتوانید بدون پرداخت تمام مبلغ خودرو، آن را خریداری کرده و بلافاصله از آن استفاده کنید، جزء مهم‌ترین مزیت‌های فروش اقساطی جک S5 تحویل فوری به شمار می‌رود. در مجموعه کیان خودرو این شرایط برای خریداران در نظر گرفته شده است تا بلافاصله پس از عقد قرارداد و دریافت میزانی پیش پرداخت، مطابق اقساط ماهانه، بتوانید بر اساس شرایط مالی خود اقساط را پرداخت کنید و بلافاصله خودرو را تحویل بگیرید.

با انتخاب مجموعه کیان خودرو، به غیر از تحویل فوری خودرو، فروش اقساطی جک S5 با کمترین میزان بهره همراه است تا تمام خریداران با هر سطح درآمد و بودجه بتوانند از این شرایط استفاده کنند. پس اگر امکان پرداخت کل مبلغ خودرو را ندارید و به دنبال خرید خودرو با تخفیف و قیمت مناسب هستید، کافیست با کارشناسان مجموعه کیان خودرو در ارتباط باشید (02158402).

سوالات متداول

میزان پیش پرداخت برای خرید اقساطی جک S5 چقدر است؟

مجموعه کیان خودرو میزان پیش پرداخت را متناسب با میزان بودجه خریدار تنظیم می‌کند.

مدت زمان بازپرداخت اقساط جک S5 چقدر است؟

مدت زمان اقساط بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر می‌باشد. البته بنابر شرایط خریدار، این مدت زمان قابل تغییر است.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32821

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.