• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

صنعت نفت آمریکا در آستانه یک موج بزرگ تثبیت است!

  • کد خبر : 39252
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
صنعت نفت آمریکا در آستانه یک موج بزرگ تثبیت است!

اکوایران: بر اساس گزارش جدید کیتکو، صنعت نفت آمریکا احتمالاً با ادغام و ادغام شرکت‌ها برای همراهی با سیاست‌های انرژی مواجه خواهد شد.

اخبار اقتصادی، صنعت نفت آمریکا در حال حاضر با مرحله ادغام و ادغام با یک مرحله تثبیت عمده مواجه است. ارنی میلر، مدیرعامل Verde Clean Fuels و یک تحلیلگر صنعت با تجربه، ادغام‌ها و تملک‌های عمده اخیر را به عنوان شاخص‌های تغییر استراتژیک با هدف تقویت دارایی‌های عملیاتی هسته‌ای برای موفقیت بلندمدت ذکر کرد.

به گزارش کیتکو نیوز، ارنی میلر گفت: “ما حوضه هایی مانند پرمین در اینجا در غرب تگزاس داریم که به رشد خود ادامه می دهند.” شما معاملات عالی را در آنجا دیده اید. اکسون با خرید پایونیر و شورون با خرید نوبل انرژی نمونه‌هایی از شرکت‌های بزرگی هستند که موقعیت‌های خود را تثبیت کردند که نشان می‌دهد این دارایی‌ها هسته هستند. میلر اخیراً در مصاحبه ای با مجری کیتکو نیوز، جرمی سافران، اظهار داشت: ما در حال بررسی برنامه های استخراج بلندمدت آنها هستیم.

این اقدام به عنوان راهی برای شرکت‌های نفتی ایالات متحده برای تقویت زنجیره‌های تامین و قابلیت‌های تولید خود در یک بازار بی‌ثبات جهانی تلقی می‌شود که نشان دهنده اعتقاد قوی به دوام و سودآوری این دارایی‌ها است.

مالکان جدید باشگاه استقلال چقدر بدهی دارند؟

تاثیر سیاست انرژی آمریکا بر نفت

میلر با تجزیه و تحلیل تأثیر سیاست های فعلی تحت دولت بایدن خاطرنشان کرد که علیرغم چالش های نظارتی، صنعت پیشرفت های قابل توجهی در کارایی تولید داشته است. فن‌آوری‌های فرکینگ به طور قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند و به ما این امکان را می‌دهند تا بیش از هر زمان دیگری از ذخایر موجود استخراج کنیم. انتظار می رود این روند با وجود محدودیت های احتمالی در مورد اکتشافات جدید ادامه یابد.

این پیشرفت‌های فناوری به‌عنوان محرک‌های کلیدی برای حفظ رشد در چارچوب مقرراتی و زیست‌محیطی موجود در نظر گرفته می‌شوند که منعکس‌کننده تغییر جهت به حداکثر رساندن بازده دارایی‌های جاری است.

چشم اندازهای آینده و پویایی صنعت.

با نگاهی به آینده، میلر ادغام بیشتر صنعت را پیش بینی می کند که می تواند منجر به معاملات بزرگتر شود. او پیش بینی کرد که دور دیگری از تثبیت احتمالاً در افق است. این صنعت در حال همسویی است تا از طریق صرفه جویی در مقیاس و کاهش هزینه، کارآمدتر شود و برای رویارویی با چالش های بازار فعلی و آینده آماده شود.

این تحولات در زمینه تغییر دینامیک انرژی جهانی رخ می دهد. جایی که استراتژی های ایالات متحده برای حفظ امنیت انرژی و ثبات اقتصادی بسیار مهم خواهد بود. ایالات متحده نه تنها بر تقویت توانایی های داخلی متمرکز است، بلکه بر موقعیت خود برای ایفای نقش تأثیرگذارتر در بازار جهانی نفت متمرکز است.

از توافق با آژانس تا تحریم اکونومیست/ اگر بورس ارزش دارد چرا خریدار ندارد؟

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39252

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.