• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

سقوط بازار ارزهای دیجیتال با تصویب ETF بیت کوین!

  • کد خبر : 33527
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
سقوط بازار ارزهای دیجیتال با تصویب ETF بیت کوین!

اخبار اقتصادی نوشت: رون نوینر، کارشناس ارزهای دیجیتال در اظهارنظری جدید اعلام کرد: برخلاف نظر اکثر کارشناسان، تایید ETF بیت کوین باعث افت قابل توجه قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین ها می شود.

رون نونیر، کارشناس CNBC و مفسر باتجربه ارزهای دیجیتال، نه تنها پس از تایید درخواست های ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، شانسی برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال وجود ندارد، بلکه افت قابل توجه قیمت نتیجه آن است. یک دوره طولانی فروش اخبار و القای امید در بازار ارزهای دیجیتال.

در حالی که اکثر کارشناسان و تحلیلگران در مورد اثرات بالقوه تایید ETF بیت کوین توسط SEC خوش بین هستند، دیگران نظر متفاوتی دارند. برخی از مفسران بر این باورند که بازار ارزهای دیجیتال توسط همان عاملی که آن را هیجان زده کرده است، تهدید می‌کند. رون نونیر افزود: تایید ETF های بیت کوین در بورس یک رویداد “خبری” برای آلت کوین ها بود. ضعف آلت‌کوین‌ها در همه دسته‌بندی‌ها نشان می‌دهد که جامعه سرمایه‌گذاری در مورد تایید احتمالی ETF بیت‌کوین در ایالات متحده نظر یکسانی دارد. Ai Ron Neuner، بنیانگذار پادکست‌های Crypto Banter، به شروع سریع یک رویداد دردناک و عمیق اشاره کرده است. اصلاح در پلتفرم X

به گفته برخی از کارشناسان بازار، رشد غافلگیرکننده بازار ارزهای دیجیتال در 203 روز گذشته به دلیل انتشار اخباری مبنی بر احتمال تایید ETF بوده است و اکنون این مسیر به پایان رسیده است. ضعف مشهود بازار، نشانه بارز عدم اطمینان سرمایه گذاران نهادی و دارندگان بزرگ برای ورود قاطعانه به جریان بازار است.

با توجه به تصویر بالا، جنون افزایش قیمت در 16 ژوئن 2023 آغاز شد، زمانی که بلک راک یک پرونده ضخیم برای دریافت تاییدیه ETF از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تشکیل داد و در نهایت منجر به رشد 77 درصدی قیمت دارایی های دیجیتالی شد. آن نقطه زمانی که تاثیر این شور و شوق ها و اخبار منتشر شده با اخبار منفی پیش رو از بین برود، احتمالاً بازار ارز دیجیتال زیر بار یک جراحی دردناک تا 20 درصد خواهد رفت. در واقع، برای مثال، این افت می تواند منجر به سقوط بیت کوین (BTC) به زیر 35000 دلار و سقوط اتریوم (ETH) به زیر 1800 دلار شود. البته روند کلی در بلندمدت صعودی خواهد بود.

ران نوینر تنها کسی نیست که تایید ETF بیت کوین را خطرناک می بیند. آرتور هیز، بنیانگذار صرافی معروف BitMEX، معتقد است که ETF بیت کوین برای ماهیت ارز دیجیتال خطرناک است، زیرا علاوه بر کاهش علاقه به بیت کوین فیزیکی، ارز دیجیتال را از دنیای اصلی و غیرمتمرکز خود خارج می کند. و در یک دارایی “کلاسیک” دیگر.

220

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33527

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.