• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

دلار را امروز یکشنبه بررسی و پیش بینی کنید. شکاف بین دوبی و هرات به یک کانال تبدیل شد

  • کد خبر : 33882
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
دلار را امروز یکشنبه بررسی و پیش بینی کنید.  شکاف بین دوبی و هرات به یک کانال تبدیل شد

اکوایران: اختلاف قیمت دلار هرات با قیمت تخمینی دلار نسبت به قیمت درهم به هزار تومان رسید که رقم قابل توجهی است. معامله گران فنی معتقدند در صورت تثبیت روزانه بالاتر از این محدوده قیمت، قیمت دلار ممکن است به سمت سقف حرکت کند.

اخبار اقتصادی، فضای متلاطم ناشی از خبر حمله آمریکا به اسرائیل، قیمت دلار را به کانال جدیدی کشاند. قیمت دلار که روز جمعه با انتشار این خبر از سوی گارد پشت خط بالا رفته بود، از روز شنبه با قیمت 51 هزار و 700 تومان آغاز به کار کرد و با روند صعودی درهم وارد کانال 52 هزار تومان شد. روز شنبه پشت خط قیمت دلار هرات در خط مقاومتی 52 هزار و 200 تومان به فعالیت خود پایان داد.

قیمت درهم امارات از روز شنبه با قیمت 14 هزار و 300 تومان آغاز شد و در ابتدا با 10 تومان کاهش به 14 هزار و 290 تومان رسید. قیمت درهم در ادامه با 200 تومان افزایش روی 14500 تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار 53 هزار و 200 تومان برآورد می شود. اختلاف قیمت دلار هرات با قیمت برآورد شده به دلار از قیمت درهم به هزار تومان رسید که رقم قابل توجهی است.

قیمت دلار سلیمانیه 52 هزار و 490 تومان بازگشایی شد و با 53 هزار تومان افزایش وارد کانال شد. پشت خط قیمت دلار سلیمانیه 53 هزار و 290 تومان بسته شد.

قیمت تتر که از 52 هزار تومان آغاز شده بود با یک کانال افزایش به 53 هزار و 300 تومان رسید.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار و تتر به محدوده مقاومتی رسیده است. اگر قیمت دلار هرات از سد 52 هزار و 200 تومان عبور کند، مقاومت بعدی 52 هزار و 600 تومان خواهد بود. معامله گران فنی معتقدند در صورت تثبیت روزانه بالاتر از این محدوده قیمت، قیمت دلار ممکن است به سمت سقف حرکت کند. اما بر اساس واگرایی منفی در نمودار، به نظر می رسد که خرید بیش از حد باید خالی شود، بنابراین محدوده فعلی نقطه خرید مناسبی نیست. اگر قیمت درهم از سطح بسته شدن روز شنبه بیشتر شود، می توان انتظار افزایش دلار را داشت. تاجران معتقدند یکی از این دو بازار به دلیل اختلاف هزار درهم با دلار هرات در حال چپ شدن است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33882

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.